تیم‌های آرژانتین و پرتغال با برتری برابر حریفان‌شان به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال راه یافتند.

به‌ گزارش مشرق، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال بامداد روز دوشنبه دو دیدار برگزار شد که در آن تیم‌های آرژانتین و پرتغال توانستند حریفانشان را شکست دهند.

در اولین دیدار برگزار شده تیم‌ ‌ملی فوتسال آرژانتین به دیدار مصر رفت که در مرحله قبل ایتالیا را حذف کرده بود و خودش را به عنوان یک شگفتی ساز نشان داده بود، اما در نهایت این  آرژانتین بود که توانست در یک بازی یک طرفه با پنج گل مصر را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

همچنین در دیگر دیدار پرتغال با نتیجه‌ سه بر دو آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

* برنامه مرحله نیمه نهایی

ایران – روسیه

پرتغال – آرژانتین
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    دمت گرم آذربایجان
  • مجتبی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    خوب شد اذربایجان حذف شد تمام بازیکنانش از کشورهای دیگه هست مثل قطر امارات گند زدن به ورزش ملی
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    مغولها حدف شدن؟ البته به بازیکنان غیر مغولشون توهین نشه یه وقت.
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    جمهوري جعلي آذربايجان
  • mahdi ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    پرتقال دمت گرم خیلی چسبید آذربایجان حرف شد
  • ترک ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    اولا مغولها جزء چند ملت خیلی باهوش دنیا هستن (میتونی تحقیق کنی) ثانیاترک ها مغول نیستند دو نژاد جدا هستند ثالثا اذربایجانی ها ترک نژاد نیستند و ترک زبانند ( میتونی در مورد نژاد مردم اذربایجان تحقیق کنی ترکیبی از سفید پوستان قفقاز و اریاییها هستند) رابعا مگه ما اذری ها چه کردیم با شما فارس ها که عصبانی هستید ما ترکای اذربایجان چیکاره بیدیم من خودم عاشق همه فارسها لرها گیلکی و مازنی ها و.. هستم چون مردم شریف نجیب و خوبی هستن درست مثل ما اذری ها اگه یه بار دیگه کسی به ما بگه مغول چیزی بهش نمیگیم چون هموطن و هم خونیم ولی خب ناراحت میشیم خب نگید چه کاریه اخه نکته اخر اینکه معلوم شده ژن ترک در برخی از مناطق ایران در بین فارس زبانها دیده شده مثلا در اصفهان و مشهد و شیراز خخخخ
  • فارس ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    برادر من شما اولا ایرانی هستید و مایه افتخار ایران اصولا قومیت های ایرانی تماما با هم مخلوط شدن و با هم ازدواج کردن حتی از نظر ظاهری هم بسیار به یکدیگر شبیه هستن تا روسها اروپایها و مغول ها خودت هم می دونی!.. دوما اون کشور آذربایجان مثل عرب ها و قطری ها برای ضعف خودشون با تابعید دادن به نژادهای بیگانه دیگه ورزش منصافه رو نقض کرده همانطوری که ما عرب ها و قطری ها و..رو نقد می کنیم که چون کم استعداد هستن این کارها رو می کنن این روش اگر قرار باشه در دنیا باب بشه و همه کشورها این کار رو بکنن دیگه اصولا باید پرچم کشورها رو بزارن کنار و مسابقات باشگاهی بر قرار کنن!!..
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    جناب ترک بنده عذرخواهی میکنم منطورم اصلا شما نبودید. اقا من خودم اصالتا از سمت مادری ترکم. منظور اونایین که خودشون میگن ما مغولیم و ازین حرفا
  • رشید ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    من تیم اولم ایرانه چون ایرانییم.و تو این رقابتها دوست داشتم آذربایجان هم صعود کنه بیاد فینال چون هم مسلمونن هم ترکن هم قسمتی از ایران بودن قبلا.مثه بعضیا نیستم که تو رقابت پرتغال با آذربایجان طرفدار پرتغال باشم.اون شخص حتما به ترکا حسودی میکنه که اینو میگه.ایرانیا یه اخلاق بد دارن اینه که حتی تو محلشون هم همسایشون بره المپیک راضیه یه غریبه اونو شکست بده تا مبادا همسایش فردا افتخار مملکت بشه و بهش حسودی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس