عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نبود، تاکنون بارها مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بودیم.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حسینیه مکتب القرآن نطنز برگزار شد بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
 
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در راه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قابل نفی نیست و نباید اجازه داد آن هایی که قصد دارند، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کم رنگ جلوه دهند، در کار خود موفق شوند.
 
وی با تاکید بر لزوم قدردانی از تمام کسانی که در طول جنگ تحمیلی افتخار آفریدند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا دلاوری های رزمندگان را برای نسل جوان به تصویر بکشیم که در اوج بی نیازی بودند و با اوضاع و احوال زمان جنگ با قدرت ایمان بر قدرت های شرق و غرب پیروز شدند.
 
صفارهرندی با بیان اینکه دشمن از تجربه جنگ تحمیلی دریافته است غلبه بر ایران اسلامی ممکن نیست، گفت: امروز دغدغه ملت بزرگ ایران حفظ و امنیت جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه با اعتماد به نفسی که از جنگ به دست آورده اند، هم اکنون برای کمک به مظلومان در کشورهای یمن، سوریه، فلسطین، بحرین و عراق تلاش می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان در راه حفظ اهداف انقلاب حرکت خواهند کرد و در آینده نیز کسانی را انتخاب خواهند کرد تا دغدغه اصلی آن ها پیشرفت ملت و کشور بوده و گوششان به سخنان ولی امر خود باشد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس