سخنگوی کاخ سفید می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا دخالتی در صدور مجوز فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران نداشته و این صرفاً یک تصمیم کارشناسی است.

 به گزارش مشرق، «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید امشب به آشوب خیابانی شهر شارلوت در کارولینای شمالی که پس از تیراندازی مأموران به یک مردم سیاه‌پوست غیرمسلح آغاز شد، واکنش نشان داد.

دختر مقتول می‌گوید پدرش مسلح نبوده و کتاب در دست در حال گذر از خیابان بوده؛ پلیس اما می‌گوید که این مرد مسلح بوده و پلیس‌ها را تهدید کرده است. دستگاه امنیتی آمریکا اعلام کرده که ویدئوی مقابله این مرد سیاه‌پوست با پلیس فقط به خانواده‌اش نشان داده خواهد شد و نه به رسانه‌های جمعی.

ارنست در این خصوص گفت: «رئیس‌جمهور امروز با فرماندار کارولینای شماای تماس گرفت و از اوضاع باخبر است. رئیس‌جمهور همچنین به جوامعی که عزیزشان را از دست داده‌اند، تسلیت گفت.»

سخنگو سپس به انتقادهای اوباما از تظاهرکنندگان پرداخت و گفت: «رئیس‌جمهور همچنین تصریح کرد که ضمن محفوظ ماندن حق تظاهرات مسالمت‌آمیز، اینگونه اجتماعات نباید بهانه‌ای برای خشونت و تخریب اموال عمومی باشد.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    Death to amrika
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    ما باید خیلی کوته فکر باشیم که هواپیمای بدون پشتیبانی را بخریم یا هر بار برای گرفتن یک قطعه به گدایی برویم افرادی که اینکار را می کنند در حال خدمت نیستند و یقینا خیانتکارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس