روزنامه آمریکایی نیویرک تایمز عصر روز گذشته طی مقاله ای از عزم آمریکا برای تسلیح هرچه بیشتر شبه نظامیان کرد چند ملیتی وابسته به خود در منطقه غرب آسیا خبر داده است.

گروه جهان مشرق- روزنامه آمریکایی نیویرک تایمز عصر روز گذشته طی مقاله ای از عزم آمریکا برای تسلیح هرچه بیشتر شبه نظامیان کرد چند ملیتی وابسته به خود در منطقه غرب آسیا خبر داده است.

قصد امریکا برای تسلیح کردهای منطقه!

بنابر این گزارش، این طرح امریکا در مرحله نخست در سوریه به مورد اجرا گذاشته خواهد شد که طی آن شبه نظامیان کرد موسوم به ی.پ.گ به بهانه مبارزه با داعش مورد حمایت تسلیحاتی آمریکا قرار خواهند گرفت. این موضوع قطعا موجب تشدید و گسترش بحران میان آمریکا و دولت ترکیه بعنوان مهمترین مخالف قدرت گیری کردها در منطقه خواهد شد. به گفته منابع آگاه این طرح هم اکنون موجب بحث و جدلهای فراوانی در اتاق های فکر طراح سیاست خارجی آمریکا شده و در حال بررسی می باشد. اوباما از دستیارانش خواسته تا طرح تسلیح شبه نظامیان چند ملیتی کرد را در قالب عملیات بزرگ مبارزه با داعش پیگیری کرده و در بازه زمانی کوتاه مدت به وی گزارش دهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    یه عده تروریست وحشی که همیشه مزدور بوده و هستن.نه شرق و نه غرب هم قبولشون ندارن فقط برای منافع مقطعی ازشون استفاده میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس