کد خبر 634013
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

علیرضا منصوریان گفت: تشویق‌های ایسلندی هواداران استقلال مرا میخکوب کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده در جدال تیمش برابر ذوب آهن به تشریح آخرین وضعیت اردوی استقلال پرداخت و از برنامه هایش برای آمادگی بیشتر تیم گفت.

تسلیت به رحمتی
جا دارد به سید مهدی رحمتی  بابت از دست دادن مادر بزرگ محترمه اش تسلیت بگویم. از خداوند بزرگ می خواهم روح این عزیز از دست رفته را در آرامش قرار دهد و به بازماندگان نیز صبر عنایت کند. سید مهدی همه تیم استقلال را در این غم شریک خود بداند.

تشکر از خانواده شفیع زاده
می خواهم تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم از خانواده محترم شفیع زاده که کمک بسیاری برای ما هستند. خانواده شفیع زاده به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، برای همه مجموعه تیم عیدی در نظر گرفتند که میان همه اعضا تقسیم شد. در جریان استقلالی شدن پادووانی هم آنها کمک بزرگی بودند زیرا بخشی از پولی که پادووانی برای جدایی از سپاهان متضرر شد را آنها بر عهده گرفتند. برای قرارداد امید ابراهیمی هم کمک حال ما بودند، ضمن این که  در جریان مذاکره با احسان حاج صفی هم با تمام قوا آمدند و پیگیر این انتقال بودند. این را هم بگویم که کمک های خانواده شفیع زاده خارج از شرایط اسپانسری و قرارداد ما با اسپانسر است و از آنها ممنونم.

تمدید قرارداد چهارساله مجید حسینی
در مورد سید مجید حسینی می خواهم این را بگویم که بازیکن بسیار خوب و آینده داری است و از حضور او در استقلال خوشحالم. او می تواند تا سالها، خط دفاع استقلال را کمک کند. به همین دلیل، قصد داریم هفته آینده کارهای تمدید قرارداد این بازیکن را به مدت ٤ سال دیگر انجام دهیم.

میخکوب شدن بابت تشویق ایسلندی
می خواهم یک نکته را بگویم و تشکر ویژه ای داشته باشم از هواداران عزیز استقلال. تشویق های سبک ایسلندی که برای اولین بار توسط هواداران استقلال در ورزشگاه انجام شد، بسیار هیجان انگیز بود و مرا میخکوب کرد. از هواداران عزیزمان می خواهم این نوع تشویق به صورت همزمان در همه ورزشگاه انجام شود تا روحیه بازیکنان چند برابر شود. در جریان دیدار با ذوب آهن وقتی تشویق ایسلندی انجام شد، همه بازیکنان و کادر فنی به هیجان آمدند و فضای حمایتی بسیار خوبی به وجود آمد. به هواداران خوبمان بابت انجام این کار زیبا تبریک می گویم که این کار را برای اولین بار در ایران انجام دادند امیدوارم به صورت هماهنگ و همه جانبه، ادامه یابد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امانی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    من نمیدوم بازی پرسپولیس با سپاهان رو دیدید در بازی با استقلال 50درصد پرسپولیس دیروز بازی با سپاهان کافی بود تا استقلال حد اقل 2گل بخوره بنظر از ریتم بازیکنان هردو تیم معلوم بود که برای مساوی امده بودند وهیچ فشاری رو متحمل نمیشدند
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    هههه نخوندون مارو عامو بازی با ماشین سازیو دیدی نیمه اولشو؟ همون نیمه اول بازی استقلال اندازه کل بازیاتون میارزید حالا خوبه همه بازیاشونو 1.0 بردن جو گرفتتشون یه امار نگاه بنداز ببین تا دربی گلای استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده
  • مهدی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    زمان حال رابنگر عامو بگو الان چیکار کردین قدیما فقط واسه درس گرفتن خوبه الان چقدر جلوهستین عامو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس