کد خبر 633548
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

سقوط مرگبار پسر 9 ساله از روی پل میدان امام حسین (ع) مشهد تیم جنایی را با معمای پیچیده روبه‌رو کرد.

به گزارش مشرق، ساعت 3 بعد ازظهر دوشنبه سقوط پسربچه‌ای از پل میدان امام حسین (ع) مشهد به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند، پسر 9 ساله از طبقه روگذر به طبقه زیرین پل سقوط کرده و بر اثر شدت جراحات در دم جان باخته است.
 
با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد تحقیقات جنایی در این پرونده آغاز شد. جسد متعلق به پسری با لباس‌های مرتب و قدی حدود 120 سانتی‌متر بود. او در زمان حادثه شلوار جین، صندل قهوه‌ای و بلوز قرمز به تن داشت. کارت شناسایی و نامه‌ای نیز در جیب او کشف نشد.
 
بازپرس جنایی با طرح دو فرضیه قتل و خودکشی، دستور تحقیق در این رابطه را صادر کرد. برخی شاهدان مدعی شدند، پسربچه از یک خودروی پراید که زن و مردی سوار آن بودند به پایین پرت شده است. با این ادعا و بررسی دوربین‌های مداربسته، خودروی پراید شناسایی و راننده آن احضار شد که در تحقیقات مدعی شد، من در طبقه میانی پل بودم که پسربچه از طبقه بالایی سقوط کرد. فقط شاهد سقوط پسربچه بودم و در مرگش نقشی نداشتم.
 
با بررسی ادعاهای راننده پراید، صحت گفته‌هایش تائید شد و بازپرس دستور آزادی او را صادر کرد. ماموران سپس به بررسی پرونده کودکان ناپدید شده در شهر پرداخته و متوجه شدند تا ظهر سه‌شنبه، هیچ شکایتی در این باره در کلانتری‌ها و پلیس آگاهی مشهد مطرح نشده است.
 
پلیس با معمای این سقوط مرموز روبه‌رو شده و با دستور بازپرس احمدی‌نژاد، بررسی دوربین‌های مداربسته را در دستور کار قرار داده تا شاید از این طریق بتوانند سرنخی از ماجرا به دست بیاورند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 182 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    کسی نیومده شکایت کنه یا ناپدید شدنشو بگه پس قتل بوده ازطرف خانوادش ! اگرخودکشی باشه بالاخره خانوادش بایدبگن گم شده . دلم براش سوخت 9 ساله ها هم در امان نیستن !!
  • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    لااله الاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس