به گزارش سرويس فناوري اطلاعات مشرق، انقلاب لقبي است که مايکروسافت با اعطاي آن به محصول جديدش، ويندوز فون 7 جديد، قصد بزرگنمايي آن را دارد. شرکت مايکروسافت در جشن سينمايي هفته قبل با نام سينماي مخفي که در لندن برگزار شد، تا حدودي درباره محصول جديدش اطلاع رساني کرد.
شرکت مايکروسافت در معرفي محصول جديدش اين تعبير را به کار برد "انقلاب در راه است."
زماني بود که واقعا انقلاب هايي اتفاق مي افتاد. اما خداحافظي با آيپد و بلک بري نه تنها يک اتفاق قريب الوقوع است، بلکه حتمي و اجتناب پذير است.
ويندوز فون 7 جديد بيشتر شبيه به يک انسان است تا يک برنامه خودکار و ممکن است افرادي به اين بيانديشند که مايکروسافت چگونه مي تواند اين همه محصول منحصر به فرد و جالب عرضه کند؟
براي مشاورين بازاريابي شرکت هايي مثل مايکروسافت مهم نيست که ويندوز جديد از دستورهاي کپي و چسباندن (paste) استفاده نمي کند و عمليات چندگانه را پشتيباني نمي کند. نکته اي که بيشتر اهميت دارد اين است که از لحاظ روحي بايد مشتريان به سيستم عامل هاي جديدي احساس نياز کنند و اجبار احساسي مردم به اينگونه کارها از جمله وظايف مايکروسافت است.
کاري که تا به حال در موارد زيادي نظير فيس بوک نيز انجام شده است.
ظاهرا اعلام کردن وقوع انقلاب يک موضوع فراگير و تلقين کردن به مردم براي استفاده از آن و پيوستن به آن روش ديگري از روش هاي ناپاک بازاريابي است.
آيا کلمه هاي جهان هستي رو به اتمام است يا هر کارخانه اي قصد دارد با ارائه هر محصولش انقلابي در عرصه تکنولوژي بيافريند؟