کد خبر 633398
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت:سه امتیاز را از دست دادیم. این مسئله تا حدودی قابل پیش‌بینی بود اما شایسته باخت نبودیم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم در مورد شکست یک بر صفر تیمش، گفت:سه امتیاز را از دست دادیم. این مسئله تا حدودی قابل پیش‌بینی بود اما شایسته باخت نبودیم. فوتبال همین است و وقتی از فرصت‌ها و موقعیت‌ها استفاده نکنید محکوم به باخت هستید. امروز به خاطر خودمان که نخواستیم پیروز شویم شکست خوردیم. صبا از میزبانی استفاده می‌کرد و انگیزه زیادی برای بردن داشت. صبا از اندک موقعیت‌ها به خصوص در نیمه اول که مرتکب اشتباه شدیم استفاده کرد. عنایتی هنر این نوع گل زدن را دارد. او باید برای برخی از فوتبالیست‌های جوان ما که در لیگ بازی م‌کنند و قدر شرایطشان را نمی‌دانند الگو باشد. به صبای قم تبریک می‌گویم. امروز تلاش کردیم و یکدل بودیم اما نتوانستیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و بازنده شدیم.

وی افزود:  بنا ندارم در مورد داور حرف بزنم. داور تلاشش را کرد اما فکر می‌کنم مرتکب اشتباه شد. باید بازی را ببینم فکر می‌کنم او برای ما یک پنالتی نگرفت البته امیدوارم اشتباه کرده باشم. یک بحث دیگر در مورد بازی جوانمردانه است. در برخی از بازیکنان حریف اتلاف وقت را دیدم که این درست نیست. یکبار توپ را به تیر زدیم و بازی بدی نکردیم. شایسته باخت نبودیم به هر حال فوتبال بار دیگر ثابت کرد تیمی که خوب بازی می‌کند برنده نمی‌شود.

سرمربی سایپا در ادامه تأکید کرد: حریف با یازده بازیکن دفاع می‌کرد و ما هم که حمله می‌کنیم باعث می‌شود 17 بازیکن درون یک زمین حضور پیدا کنند. در این شرایط فضا کم می‌شود و باید ارسال بلند انجام داد. باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم اگر یک گل در نیمه اول به ثمر می‌رساندیم شرایط عوض می شد و صبا باز بازی می‌کرد اما مرتکب اشتباه شدیم و یک گل خوردیم تا شرایط بازی به صورت کامل عوض شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس