کد خبر 633161
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

این چندمین باری است که اخباری از مصرف الکل و سایر رفتارهای شنیع اجتماعی و اخلاقی از سینماگران منتشر می شود. در حال حاضر غ.ح در بازداشگاه به سر می برد و جالب اینکه هنرمندان و جمعی از مردم خیّر در تلاش هستند با جمع آوری وجه وپرداخت دیه این بازیگر زن را از زندان آزاد کنند!

به گزارش مشرق، دوشنبه­ ی هفته ی گذشته خودروی ۲ بازیگر تلویزیون‌ زمانی که با سرعتی سرسام‌آور در بزرگراه حکیم درحرکت بود ناگهان از مسیر خارج شد و حادثه مرگباری را رقم‌زد.
 
این خودرو پس از برخورد به کارگران فضای سبز شهرداری، جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را راهی بیمارستان کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بررسی‌های پلیس نشان داد که راننده در حالت مستی بوده است.

این حادثه حدود ساعت 3صبح دوشنبه گذشته رخ داد و گزارش پلیس از صحنه حادثه نشان داد که کارگران شهرداری تمامی نکات و دستورالعمل‌های ایمنی ازجمله استفاده از چراغ‌گردان، چراغ راهنما، لباس شب‌نما و... را رعایت کرده بودند.

سرعت خودروی 206 به حدی زیاد بوده است که پس از تصادف با 2 کارگر افغان با شدت به گاردریل کنار اتوبان برخورد کرد و پس از تخریب 10 متر از گاردریل متوقف شد. در آن لحظه کسی خبر نداشت که سرنشینان 206زن و مردی هستند که هر دو از بازیگران معروف تلویزیون بشمار می‌روند.

 2کارگر افغان به همراه بازیگران جوان به بیمارستان منتقل شدند اما 2ساعت تلاش پزشکان برای نجات ذبیح‌الله و احیای قلبی او بی‌فایده بود و در نهایت این جوان افغان جانش را از دست داد.این در حالی بود که همکار او به‌دلیل شکسته شدن مهره‌های کمر و آسیب دیدن ریه به اتاق عمل منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
 خانم بازیگر در حالت مستی جان کاگر افغان را گرفت +عکس

 ماجرای این تصادف اما زمانی عجیب‌تر شد که مأموران پلیس پس از گرفتن تست الکل از هر دو سرنشین خودروی 206 اعلام کردند که زن جوان به نام «غ.‌ح» در حالت عادی نبوده و مشروبات الکلی مصرف کرده است. این در حالی بود که طبق بررسی‌های پلیس خودروی 206متعلق به بازیگر مرد به نام «م.ح» بود، اما طبق گفته شاهدان و کارگرانی که از نزدیک صحنه تصادف را دیده بودند، راننده خودرو در لحظه تصادف زن جوان بوده است.

گفتنی است وقتی بازیگر زن و کارگران مجروح را به بیمارستان منتقل کردند، بازیگر زن  در توهین هایی نژادپرستانه به کارگران افغانستانی، اعتراض داشت که چرا به حال آن ها رسیدگی میشود.

در رابطه با همین اتفاق ناگوار وحید یامین پور در مطلبی نوشت :

تصور کنید یک کارگر مست افغانستانی در حال رانندگی در خیابان های تهران یک خانم هنرپیشه را زیر بگیرد و او در دم جان ببازد؟چه خواهد شد؟

 سراسر رسانه ها سیاه پوش می شوند، کمپین های متعددی در ابراز همدردی با جان باختگان حوادث رانندگی و اخراج مهاجران افغانستانی به راه می افتد، بازیگران و هنرمندان صدها مصاحبه می کنند درباره ی وضعیت تصادفات و تعداد بالای جان باختگان در ایران، آواتار صفحات مجازی تا مدتها به عکس خانم هنرپیشه ی مذکور تغییر می کند، بی بی سی و من و تو از سوابق سیاسی هنرپیشه فقید در اعتراض به جمهوری اسلامی چندین برنامه تلویزیونی می سازند، سینماها پرده سیاه می آویزند، روزنامه های اپوزوسیون از مصرف بالای الکل در ایران گزارش های متعدد منتشر می کنند، رییس جمهور پیام تسلیت و قول پیگیری سریع می دهد، و...

حالا خبری را که اخیراً منتشر شده ملاحظه بفرمایید:


غ. ح بازیگر زن سینمای ایران، در حال رانندگی در اتوبان حکیم و در حال مستی دو کارگر افغان را که در حال نظافت بوده اند زیر گرفته است. یکی از کارگران در دم جان باخته و دیگری به بیمارستان منتقل شده است.

 این چندمین باری است که اخباری از مصرف الکل و سایر رفتارهای شنیع اجتماعی و اخلاقی از سینماگران منتشر می شود. در حال حاضر غ.ح در بازداشگاه به سر می برد و جالب اینکه هنرمندان و جمعی از مردم خیّر در تلاش هستند با جمع آوری وجه وپرداخت دیه این بازیگر زن را از زندان آزاد کنند!

بی شک بسیاری از شما این خبر را نشنیده اید؛ چرا؟


چون عموم سینماگران و هنرمندان، رسانه ها و حتی فعالان حزب اللهی همچنان مشغول مصاحبه و انتشار بیانیه علیه نشریه ای هستند که بدون توجه به قداست سینما و اهالی آن، با بی ملاحظگی و بی ادبی علیه رفتارهای غیراخلاقی و غیر شرعی سینماگران مطالب تندی منتشر کرده است.

 
منبع: رجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 86
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    1 0
    متاسفم واقعا ممنون از مشرق بابت اطلاع رساني دقيق
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 1
    اسم بازیگر رو منتشر کنید تا همه بشناسن
  • شناس ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    غ.ح؟ دختره؟ عجیبه!
  • یار غریب ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    "......بدون توجه به قداست سینما و اهالی آن ?؟؟!!!!!!!!! مگه قدیسن یا نعوذ بالله معصومن ؟ این جماعت مثل بقیه مردم هستند چرا بعضی ها آنها را در حد بت بالا می برند و این به اصطلاح سلبریتی ها را می پرستند ؟ بهتر است اول به پاسه این سوال و ریشه های این قضایای اخیر نیز پرداخته شود .
  • مهدی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    خوب چیکار کنیم حالا روزانه هزارتا با ماشین تصادف می کنند
  • آریو سوئد ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    کسانیکه در حال مستی رانندگی میکنند و جان انسانی را میگیرند باید به مجازاتهای سنگین محکوم شوند تا درس عبرتی شود برای دیگران.
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر قرار شد که مست گیرند باید هر انچه هست گیرند ، انوقت تمام مشاغل در ایران بحالت تعطیل در خواهد امد البته مجازات چنین افرادی باید دوبرابر باشد ، که نان اور خانواده ای را بخاطر ...مستی از همه چیز ساقط میکنند
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    شهرداری تهران چرا یک کارگر افغان و از اتباع غیر ایرانی را در به کاربرده ...........تهران هست یا کابل .
  • رضا ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    اسم این زنیکه را اعلام کنید تا مردم این وحشی را بشناسند
  • ناشناس ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    اخلاق در بین بازیگران سینمای ایران وجود ندارد !
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا این قشر از چه خانواده هایی هستند ...........
  • ناشناس ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    چیز مهمی نیست چرا بزرگ ش میکنین وقت مردم بیشتر از اینا ارزش داره .
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    مشکل بزرگ کشور ما که باعث رشد تصاعدی فساد اقتصادی و انواع فسادها می شه همین نگفتن اسمه ، تو اروپا آمریکا جنوب شرق آسیا استرالیا نیوزیلند و کلا کشورهای پیشرفته و توسعه یافته و در حال توسعه اسمو می گن از سر مرض که نیست با اینکار انقدر ریسک انواع فسادو بالا می برن که کمتر کسی جرات کنه سمتش بره چون اونوقت با خود مردم طرفه و دیگه نه می تونه کار کنه نه تو جامعه آفتابی بشه سیستمشون شفافه ، در ایران اسم دزد و فاسد اقتصادی گفته نمی شود یه مدت طرف غیب می شه مدتی بعد می ره تو سازمانی ارگانی دیگر دوباره فساد حالا بدو تا 5 سال 10 سال بعد کشفش کنی !! اسم این خانم گفته نشد طبیعتا این جرم بارها و بارها تکرار خواهد شد ، آخه این چه سیستمیه که باعث کدری حداکثری و فساد همه رقمه روزافزونه . بله طرف متهمه گفتن اسم نه اسلامیه نه ایرانی نه اخلاقی اما جرم وقتی محرزه چرا ؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم . الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ ...... بیشتر جوکه !!!
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    آره و تصادف می کنن . بعد به رسیدگی پزشک به یارو اعتراض نمی کنن . آخه ، رو چقدر ؟
  • فامیل دور ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    خب الان یه جرم مشخصه اسمشو چرا نمیگین باید همه زنای بازیگر رو در مضان اتهام قرار بدین
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    با وجود حرف "غ" اسمش یا غزل است یا غزاله تو نت گشتم فهمیدم کیه زیاد هم معروف نیست.
  • ناشناس ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    باید این زن بازیگر دربازداشتگاه به سرببرد تایک خرده به خود بیاید که بآین حرکت زشت یعنی درحال مست بودن ابروی هرچه زن برده خاکبه سراین بازیگر قابل توجه بقیه بازیگرا حواسشان باشد مرتکب این رفتار زشت نشوند
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    خوبه که هنرمندند و روحیه لطیف دارند. وگرنه باید از این بدتر میشد!
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    شما هیچکار نکن؛ انشاء الله یک راننده مست با شما تصادف می کند و آن وفت می فهمید که چه باید کنید
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اون وسطا چراغ اتوبان هم نیم سوزه شده بوده؛ به نظرت تقصیر چراغ نیست؟
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    بزرگش می کنید؟ جان یک آدم ارزشی ندارد؟ امیدوارم این اتفاق تلخ برای شما بیفتد و دیگران البته مثل شما نباشند و برای هم دردی با شما و خانواده یتان وقت داشته باشند
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    بازم حروف الفبا خب اسمشان چی بوده. همین کارها را میکنید که اینقدر جرم وجنایت چنصد برابر شده
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    چاکر برادرهای عزیز افغانمون هستیم. حرم بی بی زینب(س) به همت این سرافرازان حفظ شد و بسیاری از فعالیت های عمرانی کشورمون به مدد زور بازوی این بزرگوارن بوده. خدا ان شاءالله ذبیخ الله رو در رمره شهدا قرار بده؛ چرا که به زیبایی شریعت اسلام مرگ در راه کسب روزی حلال را مجاهدت و جهاد در راه خدا دانسته.
  • جمشید ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    بیکاریااااااا
  • هما ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    من هم سرچ کردم غلام شش لول بند باشه
  • محمود ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    واویلا. چرا دیگه معترض شده که چرا به افغانی رسیدگی میکنین حتما از قوم و خویش رضاشاه بوده که اینقدر مغروره
  • ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    وقتی کسی با پارتی بازی میاد همینطوری هم میشه مایه آبروریزی. نگو حق چن نفر خورده شده تا یکی شده بازیگر!
  • اشنا ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    احتمالا که نه قطعا مستعاره چون اصلا همچین بازیگرخانومی که اسمش با غ شروع بشه که باید غزال و غزاله باشه و با فامیلی ح اصلا نداریم!
  • ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    همه دنیا رو ببینی وقتی تو مستی بزنی یکیرو بکشی جرمش نباید خیلی کمتر از قتل عمد باشه.
  • اشنا ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    غ ح ؟؟؟!!!اصلا چنین اسمی نداریم.کار کاره همون خرزوخانه که میگفتن!!!
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    انصاف را رعایت کنید این خانوم تو چه فیلم و سریالی بازی کرده که میگید بازیگر!طرف تو یه کانال ماهواره ای درپیت مجری و بازیگر کلیپ های مسخره بوده
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    حق رو به حق دار باید داد و تمام . اما دست از روشنفکری و بکار بردن کلمه " نژاد پرستی " بردارید ،چون مردم هر کشوری به حق نسبت به مهاجرین حساسیت نشان میدهند ، چون مهاجر باعث کمبود کار و کمبود مسکن میشه و درصد خلاف در جامعه هم بالا میرود . از همین روشنفکریها مردم آلمان هم زیاد کردند که الان دارن از ترک ها و عربها کتک میخورند وکشورشان پر از مهاجر شده و طبق نظر کارشناسان اقتصادی در 30 سال آینده ، آلمان تبدیل به یک کشور جهان سوم میشود و همینطور سوئد .
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ناموسا تن حافظ و سعدی و مولوی با هم تو گور به صورت بریک-بندری لرزید با این نحوه شعر نوشتنت :))
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    تو چی میگی این وسط؟ :))
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    مهمه. خیلی هم مهمه. شراره های آتش رِ در چشمانش به وضوح دیدم. راننده مست متجاهر به فسقه و باید اسمش گفته شه.
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    این خانم باید مجازات بشه چون یه تصادف معمولی نبوده وقتی مشروب میخوری و رانندگی میکنی یعنی قتل عمد
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    چون مردم عقل ندارن. اتفاقا همین مهاجران سسب کاهش قیمت خدمات و کاللاها و ارزانی هستند و با نبود آنها تورم افزایش چشمگیری می یابد. ضمنا افغانستانی نژاد متفاوتی نیستند.همان ایرانی هایی هستند که پشت مرزهای استعماری گیر کرده کرده اند. ضمنا مردم وقیج و پست آلمان اگر شعور داشتند باید به جای مهاجران به دولتشان به خاطر فتنه گری در خاورمیانه و کمک به تتروریستها اعتراض می کردند. این موج و سیل جدید مهاجران به اروپا زمانی رخ داد که بهار عربی شروع شد. قبل از آن مردم در سوریه و لیبی در امن ترین و ارزانترین شرایط زندگی می کردند و قصد رفتن به اروپا را هم نداشتند. پس آلمانیها واقعا رذل هستند که عقده خود را سر این آواره هایی خالی می کنند که اتفاقا به دلیل سیاستهای همین دولتهای اروپایی آواره شده اند.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا این دوتا این موقع شب زن وشوهر بودند یا دوست ! که هنرمندان خیرخواه اعانه جمع کن شده اند
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اسم این خانم بی هنرمند ویامطرب کشورمون دربعضی سایتهای دیگه منتشرشده
  • حسن ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا یه نفر در حالت مستی زده یکی رو کشته ، چه اهمیتی داره؟ بهتره هنرمندان براش گلریزان بگیرند، بهش جایزه بدن، به اسطوره ملی تبدیل بشه اون کارگر افغانی هم که اصلا مهم نیست ..................... متاسفانه در این مملکت قربانی اصلا مهم نیست . همه فقط به فکر جانی های بیگناه هستند. مملکت به چنین اسطوره هایی نیاز داره ..........
  • حسن ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا یه نفر در حالت مستی زده یکی رو کشته ، چه اهمیتی داره؟ بهتره هنرمندان براش گلریزان بگیرند، بهش جایزه بدن، به اسطوره ملی تبدیل بشه اون کارگر افغانی هم که اصلا مهم نیست ..................... متاسفانه در این مملکت قربانی اصلا مهم نیست . همه فقط به فکر جانی های بیگناه هستند. مملکت به چنین اسطوره هایی نیاز داره ..........
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    داداش حکم اش اعدام در حالت مستی کسی را کشته می فهمی
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    آخه جوونای خودمون که حاضر نیستن کار بی کلاسی مثل خدمات شهرداری رو انجام بدن که!! ول گشتن و مفت خوری از جیب بابا کلاسش بالاتره!
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ازجماعت غرب زده بازیگرا بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت
  • کوروش ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    لابد شما خواستی کارگر شهرداری بشی و نذاشتن؟؟!! شهرداری بدون مهاجرین نمیتونه نیروی انسانی خودش رو تامین کنه
  • کوروش ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    به خودت هر برچسبی میخوای بزن!! ولی اگه یه نگاه به کامنتهایی که گذاشتن بندازی میفهمی حق نداری به دیگران توهین کنی!!!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    یعنی اگه ایرانی بود، نمی مرد؟!! بی وجدان یک انسان کشته شده چه کار به ایرانی و خارجی بودنش داره؟
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اسمش را چرا نمیگین وقتی که میگین الکل مصرف کرده بود؟
  • محمد رضا ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    در خبر ها اعلام شد که یک بازیگر زن در حال مستی با دو کارگر تصادف کرده و یکی را کشته و دیگری را مصدوم کرده است. همکاران هم در اقدامی انسان دوستانه! کمپینی تشکیل داده اند تا پول دیه ی کارگر مرحوم را بدهند و بازیگر را آزاد کنند. در مورد نوع این قتل، قاعدتا باید قانون و قاضی نظر بدهند اما به طور کلی کسی که در حالت مستی رانندگی می کند - هر چند در آن لحظه اراده ی قتل نداشته باشد- چون قبل از مستی می تواند درک کند که رانندگی در چنین حالتی برای عابران خطرناک است، مرتکب جرم شده و حتی می توان چنین قتلی را تا مرحله ی « قتل در حکم عمد» هم ارتقا داد. این که راننده یک بازیگر بوده و مقتول یک افغانی بوده هیچ تاثیری در ماهیت جنایتکارانه ی این اتفاق ندارد. اگر من قاضی بودم و اولیای دم آن مرحوم تقاضای قصاص می کردند، شاید قاتل را در مرز ایران و افغانستان اعدام می کردم و پولی را که آن کمپین کذایی جمع کرده بود، به نهاد های مبارزه با نژادپرستی می دادم. پ.ن 1: فرض کنید یک کارگر افغانی با یک بازیگر تصادف کرده بود؛ چه قیامتی به پا می شد! پ.ن2: تصور بفرمایید یک راننده ی مذهبی در حال گوش کردن به یک نوحه در اتومبیل با یک بازیگر تصادف کرده بود؛ تا حالا هزار کمپین علیه نوحه و روضه شکل گرفته بود؛ دریغ از یک کمپین برای عدم رانندگی در حالت مستی! پ.ن3: ظاهرا برخی افراد اگر رویشان می شد آن کارگر مرحوم را محکوم می کردند که چرا در حال کسب روزی حلال، در مسیر رانندگی بازیگر مست قرار گرفته و اسباب حبس ایشان را فراهم کرده است؛ به قول حافظ: درویش مکن ناله ز شمشیر احبا کاین طایفه از کشته ستانند غرامت!!!!
  • امین ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    هنوز فلسفه این حروف الفبا را نفهمیدم. الان اگر اسم اصلیشو منتشر می کردی چی میشد؟!!
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسغم که یک عده ای درنظردارندبه یک ادم خلاف کارکمک می کنندبریدبه فقراونیازمندان کمک مالی کنید
  • پويا ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    قانون را اجرا كنيد اول شلاق به جرم مستي بعد هم اعدام به جرم قتل ...
  • پويا ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    ميخواي كارگري رو كه فوت كرده بيارن دادگاهي كنن ؟ ها نظرت چيه ؟
  • ایرانی ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    اسامی زن مست رامنتشر کنید تا مردم بفهمند وقت خود را صرف چه کسانی میکنند... کجاست عدالت عدالت......
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    بعد وقتی از دیاثت هنری سخن به میان می اید صدای هنرمندانی! که خرده شیشه دارن گوش فلک رو کر می کنه که ما پاکیم.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسفم چرا ما برای جان یک انسان اینقدر بی تفاوت شدیم انسان انسان چه فرقی میکنه که کی باشه
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    جماعت بازیگر برای قاتل ستایش افغانی اشد مجازات را میخواستند حالا دنبال ضمانت برای همکارشون هستن؟ گویا این از خودراضی ها باور کردن خونشون از دیگران رنگینتره!؟ از بس رسانه های زرد حزبی برای 2 تا رای این دوزاری ها را بزرگ کردن ....
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    1 0
    جناب کوروش ملت ایران از کار نمیترسه!ایرانی ها همانطور که حاضرن کارگر شرکت نفت بشن حاضرن کارگر شهردای بشن اما با حقوق مکفی و بیمه که خرج زندگیشان را تامین کنه. با این حساب کارگز افغانی برای شهرداری با صرفه تره چون نه بیمه میخاد نه حقوق مکفی و ...
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    به ساحت مقدس بازیگری توهین میشد!
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    اگر در حالت مستی بوده یکنوع قتل عمدی را مرتکب شده و ایکاش قصاص شود تا عبرتی برای دیگر متخلفان شوند. آنهایی هم که از قاتل این قتل شبه عمد میخواهند دفاع کنند به مردم معرفی کنید تا اسامی حامیان کشته شدن یک فرد بیگناه معلوم شود .
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    بنده خدا کارگر عزیز افغان،روحش شاد و مطمئنا این بازیگر زن باید محاکمه بشه
  • مردم ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    باید این ام الفساد را رسواش کرد و اسم و فامیلیش را فاش کرد و در ملع عام بخاطر شرب خمر شلاق هم زد تا دیگه امثال او از این غلط ها نکنند اونهائیکه می خواهند پول جمع کنند تا این قاتل را آزادش کنند دقیقا لنگه خود او هستند.
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    سیاسیش نکنید طبق قانون برخورد بشه اگر وجودش دارید قتل عمد =اعدام عمرا
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    شاید غنچه باشه!
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    غنچه غزاله غزل غربیل اسم کوفتش رو بگید!
  • للللللا ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    افغانی یا ایرانی نداره اون یک انسان بوده باید اون خانم به اشد مجازات برسه.
  • مهدی ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    خاک بر سر خیری که یک قاتل مشروب خوار رو صرفا به دلیل اینکه معروفه آزاد کنن
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    احسنت به این هوش و نبوغت. مسئله رو حل کردی. چرا به فکر بقیه نرسیده بود؟
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    ایشالا سر خودت بیاد، می فهمی بزرگه یا کوچیک.
  • ۱۲ IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    در‌مورد‌کشته‌شدن‌برادران‌کارگر‌مهاجر‌ با‌راننده‌خاطی‌بر‌خورد‌قانونی‌شود‌😭موفق‌باشید‌۱۲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس