کد خبر 631841
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

مهاجم ۲۳ ساله هلندی و نیمکت‌نشین رضا قوچان‌نژاد در تیم هیرنوین از سرنوشت فصل جاری خود راضی نیست.

به گزارش مشرق، هنک ورمان، یکی از مهاجمان تیم هیرنوین است که پس از پیوستن رضا قوچان‌نژاد به این تیم  در فصل جاری اردویژه هلند به یک نیمکت‌نشین و بازیکن تعویضی تبدیل شد.

ورمان در مصاحبه با سایت فریس هلند درباره نیمکت نشینی‌اش در تیم هیرنوین گفت: می‌خواهم در ترکیب اصلی بازی کنم، زیرا احساس قدرت بیشتر و بهتری نسبت به فصل قبل دارم، اما نمی‌توانم خودم را نشان دهم.

ورمان در ادامه با ابراز تأسف از نیمکت‌نشینی خود خاطر نشان کرد: افسوس می‌خورم که چنین فصلی پیش روی من است. هدف من در فصل جدید اردویژه هلند بازی در ترکیب اصلی هیرنوین و به‌ثمر رساندن 15 گل بود.

نیمکت‌نشین رضا قوچان‌نژاد سپس با اشاره به اطلاع داشتن از تصمیم این باشگاه برای جذب مهاجم جدید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی گفت: می‌دانستم بازیکن جدیدی می‌آید، اما فکر می‌کردم در ترکیب اصلی قطعاً جای دارم یا مهاجمی جذب خواهد شد که باید با هم رقابت کنیم. در این وضعیت رقابتی با هم نداریم، زیرا رضا همیشه مهاجم شماره یک بوده و رقابت کردن با او سخت است.

ورمان در خاتمه این مصاحبه به سایت فریس هلند گفت: رضا قوچان‌نژاد مهاجم متفاوتی نسبت به من است و معتقد هستم بهتر از من است. این تصمیم مربی است که از چه بازیکنی در ترکیب اصلی استفاده کند، اما در هر صورت من آمادگی خود را حفظ می‌کنم. امیدوارم هواداران تیم هیرنوین درک کنند که من مهاجم خوبی هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    گوچی عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس