کد خبر 631797
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

رئیس پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شیرگاه تا زیراب محور فیروزکوه خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران  اظهار کرد: در حال حاضر در جاده‌های رامسر، تنکابن و چالوس شاهد بارندگی هستیم.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن ارتفاعات محور کندوان، اضافه کرد: در محور سمنان - مازندران مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر از محدوده تونل شیرگاه تا زیراب محور فیروزکوه شاهد ترافیک سنگین هستیم، افزود: همچنین وضعیت ترافیک در محدوده گزنک محور هراز به سمت تهران به صورت نیمه‌سنگین و روان است.

این مسؤول با اعلام اینکه محور کندوان از ساعت 18:30 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 شهریور ماه به‌صورت یک‌طرفه است، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد به ممنوع تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان و تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 24 امروز از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس