رئیس اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از نفوذ آگاهانه و عمدی تروریسم داعش به جمع پناهندگان برای گسترش ترس ها و نگرانی‌ها در بین مردم اشاره و تصریح کرد که داعش با این استراتژی می‌خواهد آسیب پذیری غرب را نشان دهد.

به گزارش مشرق، "هولگر مونش"، رئیس اداره فدرال پلیس جنایی آلمان اعلام کرد که سه مظنون داعشی که اخیرا در آلمان دستگیر شده اند احتمالاً در برنامه ریزی برای حملات تروریستی دست داشته اند.

وی که روز چهارشنبه در گفتگو با "زد دی اف" آلمان سخن می گفت همچنین از تصمیمات احتمالی این مظنونین داعشی که در آلمان اقامت داشتند برای ارتکاب حملات تروریستی با همکاری دیگران خبر داد.
البته محققان نتوانستند برنامه های تروریستی مشخصی را شناسایی کنند.

رئیس اداره فدرال پلیس جنایی آلمان همچنین تاکید کرد که تروریسم داعش عمدا و آگاهانه در سیل پناهندگان نفوذ کرده تا ترس را در بین شهروندان گسترش دهند. این استراتژی مزورانه داعش است. تروریسم داعش می خواهد به این ترتیب آسیب پذیری غرب را نشان دهد. دقیقا این نکته (پناهندگان) ترس ها و نگرانی هایی را ایجاد می کند. این دقیقا مفهوم ترور است که درست به آنجایی دست می گذارد که می تواند به ترس ها و نگرانی های مردم دامن بزند.

روز سه شنبه سه مظنون داعشی در اقامتگاه پناهندگان در یکی از ایالت های آلمان دستگیر شدند. به گفته وزیر کشور آلمان این سه مظنون دستگیر شده احتمالا ارتباطاتی با عاملان حملات تروریستی پاریس داشته و مظنون هستند که به سفارش داعش در نوامبر سال 2015 به آلمان آمده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس