مدافع قهرمانی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فصل تازه این مسابقات را با پیروزی خانگی برابر اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. این تیم تا دقیقه ۸۹ از حریف خود عقب بود اما با زدن دو گل پیروز شد.

رئال مادرید از شکست پیروزی ساخت/ پیروزی قاطع دورتموند و منچسترسیتیبه گزارش مشرق، دیدارهای هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه ادامه یافت و طی آن رئال مادرید در نخستین گام برابر اسپورتینگ لیسبون ۲ بر یک پیروز شد.

در نیمه اول این دیدار تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه ماند. اسپورتینگ البته در این نیمه بازی شجاعانه ای را به نمایش گذاشت. با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ باستین سزار با گل خود شوک بزرگی به هواداران مادریدی وارد کرد.

در ادامه تلاش رئال مادرید تلاش زیادی به خرج داد تا از شکست خانگی فرار کند. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۹ با ضربه کاشته دیدنی خود این ماموریت را به سرانجام رساند. او بعد از گلزنی به تیم سابق خود خوشحالی نکرد. بازی رو به اتمام بود که آلوارو موراتا در دقیقه ۹۵ گل برتری را به ثمر رساند تا بردی شگفت انگیز برای شاگردان زیدان رقم بخورد.

تیم یوونتوس نیز دیداری حساس را برابر سویا، قهرمان سه فصل اخیر لیگ اروپا برگزار کرد و برابر این تیم هر چه زد به در بسته خورد تا دو تیم با تساوی بدون گل دیدار خود را پایان دهند.

منچستر سیتی که بخاطر بارش شدید باران نتوانسته بود سه شنبه شب بازی خود مقابل مونشن گلادباخ را برگزار کند در ورزشگاه اتحاد این تیم را با شکست ۴ بر صفر بدرقه کرد. سرخیو آگوئرو در این مسابقه هت تریک کرد و یک گل هم ایهیناچو به ثمر رساند تا پپ گواردیولا با سیتی‌زن‌ها لیگ قهرمانان را با برد آغاز کند.

تیم دورتموند هم بعد از شکست غیرمنتظره در رقابتهای این هفته بوندس لیگا، در زمین لژیا ورشو قدرتمندانه ظاهر شد و پیروزی قاطعانه ۶ بر صفر را رقم زد.

لستر سیتی با وجود شروع نه چندان خوبی که در این فصل از رقابتهای لیگ برتر انگلیس داشت نخستین حضورش در لیگ قهرمانان را با بردی مقتدرانه جشن گرفت. این تیم در شبی که ریاض محرز الجزایری دو گل زد در خانه کلوب بروژ ۳ بر صفر برنده شد.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به نقل از مهر به شرح زیر است:

* تاتنهام یک - موناکو ۲
* بایرلورکوزن ۲ - زسکا مسکو ۲
* رئال مادرید ۲ - اسپورتینگ یک
* لژیا صفر - دورتموند ۶
* کلوب بروژ صفر - لستر سیتی ۳
* یوونتوس صفر - سویا صفر
* لیون ۳ - دینامو زاگرب صفر
* منچستر سیتی ۴ - مونشن گلادباخ صفر
* پورتو یک - کپنهاگن یک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس