اکران این فیلم از روز جمعه در سینماهای نیویورک و لس آنجلس شروع شده است.

م
 

به گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارش امروز 20 آگوست (29 مرداد) خود از اکران فیلمی با صحنه های غیراخلاقی که داستان آن را ماجرای دو دختر همجنس باز ایرانی تشکیل می دهد در سینماهای آمریکا خبر داد.
این فیلم، روابط غیراخلاقی بین دو دختر نوجوان را روایت می کند که در پارتی هایی با مشروب، رقص و موسیقی های تند شرکت می کنند.
اکران این فیلم از روز جمعه در سینماهای نیویورک و لس آنجلس شروع شده است.
سازنده این فیلم ضداخلاقی، پیشتر هم فیلم "ش..." را با همین موضوع روی پرده سینماهای آمریکا برده بود. 
 

 

 

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 1
    بابا اين جه كاريه كه مي كنيد مصداق بارز اشاعه فحشاست مثلا ما حزب اللهي هستيم
  • ? ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    1 0
    چه عجب اشاعه فحشاء نکردین و اسمشو نگفتین؟؟
  • میدی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    1 0
    ما که یکبار گفتیم: روش جدید کسانی است که میخواهند گرین کارت آمریکا و کشورهای اروپایی بگیرند، زیاد جدی نگیرید!
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    اينا پست‌تر از اوني هستند که بخواييم براشون نظر بديم.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    1 0
    لعنت به وطن فروشان
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    1 0
    بدبخت غربیها باهر دوز وکلک وبهانه ای شده میخواهند رفتارهایی را که در ممالک خودشان عرف وعادی وحتی ارزش شده را در ایران بزرگنمایی کنند واز بدبختی ما دم بزنند!
  • ابوالفضل ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    نام این فیلم شرایط یا circumstance می باشد
  • بهنام ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    از چهرهای کریه و کثیفشان مشخص است که چه کاره اند .
  • H3 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    این فیلم ساخته مریم کشاورز ساکن امریکا و این فیلم سدر نیویورک ساخته شده یه سری توضیحات هم براتون می زارم اما ترجمش نمی کنم شرمنده بابت این کارم اما تا بدونین اینهایی که سال 88 اینهمه آدم احمق براشون سوت و کف زدن واقعا کی هستن ترجمه متن با خودتون A weighty topic receives lush but eventually contrived treatment in Circumstance, Maryam Keshavarz's debut (based on her own experiences) about two teenage girls' blossoming feelings for each other in modern-day Tehran. Sixteen-year-old Atafeh (Nikohl Boosheri), the rebellious daughter of a wealthy liberal family, and Shireen (Sarah Kazemy), her best friend who's still stained by her deceased parents' anti-government writings, have a closeness that's forbidden in Iran; away from prying male eyes, they caress, kiss, and dream of escaping to Dubai for sexy clubbing and trysts in bedrooms overlooking the glistening ocean. Such fantasies are kept close to the vest, and depicted by Keshavarz with a focus on tangible corporeality, with close-ups of intertwined flesh, and red lips on red fingernails, creating a sense of passionate physicality far removed from the hajib-proscribed modesty and submissiveness demanded of them from society at large. This amorous heat provides the story with its initial jolt, as do scenes of the two striking girls visiting parties where stylish Western dress is the norm and entry requires the password "sewing class," as well as frequenting video stores hidden behind barbershops—venues for subtle subversive revolt against a misogynistic status quo, which the friends also enact via their playfully reactionary work dubbing Milk in Farsi. Circumstance's detailed familiarity with its milieu can be bracing, authentically capturing the subterranean subculture that flourishes beneath the country's more austere exterior. At first, that realism also extends to its snapshot of Atafeh's domestic life, especially with regards to her warm if spiky rapport with her powerful, classical music-adoring father Firooz (Soheil Parsa). Refusing to posit him as a clichéd caricature of domineering masculinity, Keshavarz instead presents Firooz as a caring if essentially compromised figure, a man who mistakes his teenage experiences for that of his daughter's, and whose theoretical belief in equality—in a touchingly offhand comment, he proclaims a desire for a day in which he might swim in the ocean at the same time as his daughter—is complicated by pressing peer pressures. Yet whereas Firooz, despite being generally relegated to the margins, exhibits tantalizing nuances, no such intricacy characterizes the escalating drama that stems from the arrival of Atafeh's brother Mehran (Reza Sixo Safai), a once-promising musician just out of rehab whose response to addiction has been to turn to fundamentalism, and whose every conniving deed seems calculated to further the film's message at the expense of believability. Since Mehran's embrace of hardline Islam is never dramatized or elaborated on in any insightful way, it quickly exudes the stench of a creaky plot device, an impression confirmed once Mehran begins obsessively spying on his family via security cameras (which, extraordinarily, no one in the house notices) and exploiting the country's ingrained sexism to pry the coveted Shireen from Atafeh's grasp. These latter acts topple the material full-bore into melodrama, sabotaging the early-going's convincing, compelling feel for youthful insurrection against stifling tradition in favor of more standard, less plausible tensions and conflicts. Casting Iran as a sinister social and political labyrinth designed to ensnare—and thus ensure docile acquiescence from—its female citizenry is no doubt justified, but the twists and turns of Circumstance prove increasingly formulaic and phony, especially once Mehran completes his transition from beaten-down recovering junkie to malevolent monster. Devoid of a more complex portrait of Mehran's underlying motivations, Firooz's social standing (and contentious relationship to the town's religious leader), or Atafeh's ill-defined mother's (Nasrin Pakkho) perspective on her children's warring liberal/conservative lifestyles, the film, to its detriment, shifts its focus away from the human condition and toward plot-driven heartstring-tugging.http://www.slantmagazine.com/film/review/circumstance/5338
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    شما خودشو نا راحت نکن آقای زیر آبی
  • سلامی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بخاطر این خبر شما همه میرن ببیننش
  • سلامی ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    فرهنگی مشرق اساس به چیزهای مستهچن علاقه منده این چه تیتریه؟ کدوم توجه سینماهای امریکا؟ این فیلم اکران عمومی اش هفته قبله اصلا هم مورد توجه قرار نگرفته نیویورک تایمز هم اصولا برای فیلمهایی که بین مخاطبا بازار ندارن بازارگرمی میکنه. شما چرا جو گیر شدید؟ عشق اینید که بگید راجع به ایران فیلم ساختن؟ من فیلمو دیدم. ضعیفه. ضعیف تر از اونی که حتی هزینه های ساختشو دربیاره چرا دارین براش تبلیغ میکنید. فیلم اصلا لوکیشن ایرانو نداره حتی لوکیشن شبیه به ایرانو نداره. فارسی حرف زندنها و نشانه های فرهنگی اش افتضاحه. قصه اش هم صدتا سوراخ داره یه فیلم دست چندمی که با حمایت اپوزوسیون امریکا نشین و چند ان جی اوی معلوم الحال امریکایی زورکی تو اکرانهای هفتگی جا شده رو انقدر تبلیغ نکنید. دست کم یه خبر برید که اینارو گفته باشه. اونم نه الان که بازارشو تو ایران گرم کنید. برای سنگسار سریا هم روالتون این بود تف بالاسر واسه چی آخه؟
  • سید ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    پناه میبرم به خدایی باری تعالی
  • حامد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام ببینید این خبر آیا در جهت اطلاع رسانی است یا نه؟ یک موضوع را اشاعه می کند؟ به هر حال نگاه رسانه ای شما غربی است یا نه تعریف جدیدی از رسانه دارید یعنی دنبال الگوهای دینی هستید. با تشکر
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بنده پیشنهادم اینه به آقای طالب زاده و برنامشون (راز) بگیم اگه صلاح می دونن تحلیلش کنن.
  • حاج ناصر ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اينها هركاري براي گرفتن اقامت و گرين كارت ميكنن . خودفروشي و وطن فروشي راه جديديه كه بعضي ها انتخاب كردن .
  • باران ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اخی! 6تا بالاتر از شما اقا ابولفضل اشاعه ی فحشا کردنو اسمشو گفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    0 0
    بنازم به ادبت ...! "اینهمه آدم ا.ح.م.ق" !!!!!!!!
  • محمد.ص ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    این چیز ها باید گفته بشه !!!!!! این آشغالا دست گذاشتن روی زنان ودختران جامعه ما و بااین کار فکر می کنن می تونن مارو از هم بپاشونن!!!! اون خانوما که میرن این فیلمارو بازی میکنن مثل اون فاحشه ها یی میمونن که با اختیار خودشون میرن دبی ...ولی این خانوما ایرانی نیستند سرزمین ایران توسط هیچ سرباز آمریکایی اشغال نخواهد شد(ذلیل و خوار نشد کسی که در خانه خودش بادشمنش جنگید. خطبه 27 نهج البلاغه)مادامی که ما اینجا ایستادیم چشم ما بازه ذهن ما بازه و این از اندیشه ایرانی سرزمین ایرانی تفکر ایرانی و زنان ایرانی به دوره مگر مرد ایرانی مرده باشه که همچین اتفاقی بیفته....گفتم که بدانند که ما میدانیم وما بیداریم و میاستیم و ایستادیم حالا هر کی میخواد بره تو هالیوود هر غلطی دلش میخواد بکنه. از درون فساد تمدن لیبرالی داره مثل خوره میخورش حالا دیگه با فیلم دستگاه هالیوود می تونن رو پانگهش دارن؟؟؟
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    بی زحمت اسم کامل فیلم ش رو بگین، طلبه شدم ببینمش
  • سجاد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    متاسفم برای کسایی که به غیر خدا پناه می برند (آراء منفی رو میگم)
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
    0 0
    لطفا منبع نوشته تان را هم بگذارید که جناب استاد حسن عباسی هستند
  • amir ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام.چرا عکساش باز نمیشه....؟ مهم عکساش هست....!
  • امیر ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام شاید عده ای بی ناموس پیدا بشن که اینطور خودشون و هموطناشونو به آمریکایی ها عرضه کنن اما آمریکا بداند غیرت ما روز به روز بیشتر خواهد شد ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس