کد خبر 630373
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

صدها تن از عناصر تروریستی داعش از صبح امروز با تجهیزات سنگین نظامی به سوی شهر راهبردی «القیاره» یورش بردند تا این شهر راهبردی را در جنوب استان نینوی یک بار دیگر اشغال کنند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی صبح امروز عملیاتی را از محور جنوبی استان نینوی آغاز کردند و در گام نخست توانستند با هدف قراردادن نیروهای عراقی به شهر القیاره نزدیک شوند.

در ادامه نیروهای عراقی تحرکات تروریست ها را به طور کامل شناسایی کردند و با مستقر شدن در منطقه به شدت با آنها درگیر شدند.

پس از 7 ساعت درگیری و مقاومت نیروهای عراقی در نهایت پیشروی تروریست ها متوقف و خطر سقوط مجدد شهر راهبردی القیاره برطرف شد.

ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش در این درگیری ها کشته شدند. تروریست هایی که توانستند از این نبرد جان سالم به در ببرند از منطقه متواری شدند.

ارتش و بسیج مردمی عراق شهر راهبردی القیاره را در اوایل ماه جاری پس از چندین روز درگیری سنگین از وجود تروریست ها پاکسازی کردند.

القیاره در حومه جنوبی شهر موصل، مرکز استان نینوی واقع شده و سه شهر بسیار مهم موصل در شمال استان نینوی، مخمور در غرب استان اربیل و  الشرقاط در شمال استان صلاح الدین را به هم متصل می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس