کد خبر 630278
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتورسازی، دو تیم با احتیاط بازی کردند، اما ما در روز بدمان هم یک امتیاز در شرایط خاص بازی گرفتیم.

به گزارش مشرق، محمد انصاری پس از درخشش در ترکیب پرسپولیس در اولین سال حضورش در این تیم توانست به تیم ملی هم راه پیدا کند. راهی که این بازیکن با اخلاق در پیش گرفت شاید برای هر فوتبالیستی آموزنده باشد. صحبت‌های مدافع دو پسته پرسپولیس و تیم ملی را در مورد اتفاقات تبریز و دربی 83 می‌خوانید:

* راجع به اتفاقات حاشیه‌ای که در دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در تبریز رخ داد، صحبت کن؟
فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشت و شاید بهتر این بود که بازی را در زمین و ورزشگاه بهتری برگزار می‌کردند.

* گفته می‌شود خبرنگاران و عکاسان و حتی بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی امنیت کافی نداشتند، همین‌طور است؟
بعد از بازی من راهی رختکن شدم و فقط شنیدم اتفاقاتی رخ داده است. همچنان اعتقاد دارم اگر بازی در ورزشگاه بزرگ‌تری برگزار می‌شد؛ هیچ یک از این اتفاقات رخ نمی‌داد.

* شرایطی که فصل پیش در بازی برگشت مقابل استقلال اهواز داشتید بدتر بود یا جو تبریز؟
شرایطی که در اهواز داشتیم به مراتب بدتر از تبریز بود. در بازی با تراکتورسازی مأموران انتظامی و یگان ویژه به خوبی هواداران را در کنترل خود داشتند و اتفاق خاصی هم رخ نداد.

* درباره مسائل فنی بازی تیمت مقابل تراکتورسازی نظرت چیست؟
احتیاط در بازی هر دو تیم دیده می‌شد و همین مسئله باعث شد این مسابقه آن‌طور که باید دلچسب نشود. فکر کنم نتیجه به‌دست آمده و تقسیم امتیازات عادلانه بود.

* آیا دربی 83 باعث شد پرسپولیس در این بازی بیش از حد احتیاط کند؟
پرسپولیس در همه بازی‌های خود برای برد به میدان می‌رود و در تبریز هم به این نیت وارد زمین شدیم. در کل فکر کنم ما در روز بدمان یک امتیاز از این بازی که در شرایط خاص برگزار شد، گرفتیم.

* شاید بازیکنان پرسپولیس از ترس اینکه جو ورزشگاه بدتر نشود تمایلی برای حمله کردن و گل زدن به حریف تبریزی‌شان را نداشتند!
به شخصه اصلاً این طور فکر نمی‌کردم و همه تلاش خود را انجام دادم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

* دربی 83 روز جمعه برگزار می‌شود، برنده این بازی چه تیمی خواهد بود؟
دربی شرایط خاص خود را دارد و شرایط جدولی دو تیم ربطی به این بازی ندارد. به شخصه احترام زیادی برای استقلال و هوادارانش قائلم و امیدوارم این بازی کیفیت بالایی داشته باشد تا هواداران دو تیم از تماشای آن لذت ببرند. ترجیح می‌دهم بیشتر از این در مورد دربی حرف نزنم.

* به‌نظر می‌آید حضورت در تیم ملی باعث شده با اعتمادبه‌نفس بیشتری فوتبال بازی کنی، قبول داری؟
قطعاً بازی در تیم ملی در اعتمادبه‌نفس هر بازیکنی تأثیر‌گذار است. به شخصه اعتقاد دارم هر بازیکنی در لیگ برتر بازی می‌کند می‌تواند با ارائه بهترین عملکرد شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد و هیچ بازیکنی نباید در این مورد ناامید باشد.

* در تیم ملی کی‌روش به‌عنوان دفاع چپ از تو استفاده می‌کرد یا دفاع میانی؟
در تیم ملی هم در هر دو پست از من استفاده می‌شد، اما فکر کنم نظر سرمربی تیم ملی بیشتر روی بازی کردن من در پست دفاع میانی باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس