بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در ۹۰ درصد دربی‌هایی که انجام داده‌ایم ما صدر جدول بودیم و پرسپولیس در انتهای جدول قرار داشت.

به گزارش مشرق،‌ خسرو حیدری گفت: دست هواداران استقلال را می‌بوسم که در یک روز غیرتعطیل به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، البته ما در این یک ماه تمرینات خوبی انجام دادیم و بدنسازی خوبی هم زیرنظر مربی بدنساز انجام دادیم. شاید باید در 30 دقیقه اول بازی، 5 گل به حریف می‌زدیم، اما بدشانسی آوردیم که البته این بدشانسی همیشگی نیست. ما 5 هفته برد نیاوردیم، اما روز جمعه و در دربی به دنبال اولین بردمان هستیم.

وی ادامه داد: وقتی چند موقعیت خوب ما گل نمی‌شود، اما گل می‌خوریم کار برایمان سخت می‌شود، اما در همین بازی امشب در دقایق پایانی موقعیت‌های خوبی داشتیم که البته از دست رفت اما این شرایط درست می‌شود.

حیدری در مورد اعتراض‌هایی که هواداران استقلال در پایان بازی کردند و اینکه آیا آنها حق داشتند اعتراض کنند، اظهار داشت: تماشاگران همیشه حق دارند، اما باید بیش‌تر پشت علیرضا منصوریان و استقلال باشند؛ چراکه منصوریان خودش از خانواده استقلال است، اما باید بدانیم یک مربی با 5 بازی نمی‌تواند شق‌القمر کند. ما نسبت به سال گذشته حدود 80 درصد تغییرات داشته‌ایم، اما به هر حال در حال حاضر آماده دربی هستیم. خوشحالم که از نظر بدنی شرایط خوبی داریم و اصلاً ناراحت نیستیم؛ چراکه آماده به دربی می‌رویم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلالی‌ها بعد از خوردن گل دچار مشکل می‌شود و تیمشان به هم می‌ریزد، تصریح کرد: نیمه اول باید 5-4 گل به حریف می‌زدیم، اما بدشانسی آوردیم، از طرف دیگر این را هم در نظر داشته باشید که ماشین‌سازی یکی‌، دو موقعیت بیش‌تر نداشت که یک توپ به دروازه خورد و یک گل هم زدند، البته مجید حسینی بازیکن جوان ماست که یکی از بهترین بازیکنان ما هم هست، اگر هم او اشتباهی کرده، این اشتباه برای کل تیم و مربی است و همه ما اشتباه کردیم. به هر حال این بدشانسی‌ها هم کنار می‌رود.

وی در مورد تعویض فرشید اسماعیلی و اینکه این موضوع باعث تعجب هواداران شده بود، افزود: فرشید خودش خواست تعویض شود، وگرنه تعویض نمی‌شد. شما ببینید بازیکنان جوان ما مثل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و... چقدر عملکرد خوبی دارند و ما از این مسئله خوشحالیم؛ چراکه روز جمعه استقلال خوبی را خواهید دید.

حیدری در مورد اینکه آیا وقفه‌های پیش‌آمده در لیگ به دلیل اردوی تیم ملی باعث لطمه به لیگ شده یا خیر،‌افزود: به هر حال این مسئله بی‌تأثیر نیست، اما همه ما دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود و به همین دلیل باید به برنامه کی‌روش احترام بگذاریم. این تعطیلی‌ها چه به لیگ ضربه بزند چه نزند، باید به آن احترام گذاشت و همه باید خودشان را با تیم ملی همراه کنند.

بازیکن استقلال درمورد جایگاه این تیم در جدول و همچنین جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه این موضوع در نتیجه دربی تأثیرگذار است یا خیر،‌افزود: 90 درصد بازی‌هایی که ما با پرسپولیس کردیم، ما در بالای جدول بودیم و پرسپولیسی‌ها در پایین جدول، اما این مسئله ربطی به نتیجه ندارد. هر کس که به این موضوع فکر کند، اشتباه کرده است. این نتیجه ربطی به صدر و انتهای جدول ندارد، خیلی مواقع ما صدر بودیم و فکر می‌کردیم. 5-4گل به پرسپولیس می‌زنیم، اما نشد یا برعکس، اما امیدوارم در نهایت دربی خوبی را شاهد باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    استقلال چون شانس چندانی دیگه در لیگ نداره احتمال زیادی بازی جمعه انتحاری بدون ترس از باخت سنگین بازی خواهد کرد حتی بعد از زدن گل اول و دوم هم ول کن نخواهد بود چون منطوریان الان در این فکر هست که پرسپولیس رو با 4-5 گل ببره تا هم نتایج بد فراموش بشه هم تا آخر فصل به پشتوانه این برد تاریخی بتونه برای سال بعد خودشو حفظ کنه وگرنه با این وضعیت خیلی بعیده بتونه ادامه بده....... ولی در نهایت باخت پرسپولیس باعث میشه به شدت انگیزه بازیکنان برای جبران باخت و گرفتن قهرمانی بیشتر از قبل بشه مثل قبلآ خود استقلال که اکثرا دربی رو می باخت ولی در کورس لیگ می بود
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    چه حالی میده 6 دوباره تکرار بشه
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    جوجه را اخر پاییز میشمارند .پدر غرور دربیاد که بلای تمامی باخت های استقلاله .این هم روش وتاریخ دوباره تکرار میشه بازم شش تا براش کنار گذاشتیم
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    معلم ریاضی خسرو حیدری کی بوده. این یا نمی دونه صدر چیه یا نمی دونه نود درصد چیه
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    استقلال توی دفاع مشکل داره و پرسپولیس هم سمت چپ دفاعش مشکل داره که نقطه ضعف هر دو تیمه و بازیکنان پرسپولیس توی حمله هم خیلی بی دقت هستند با اینکه پرسپولیس مثل پارسال یک روز هم بیشتر استراحت کرده مثل پارسال بازی هجومی بازی میکنه و استقلال باز هم توی دفاع به مشکل بر میخوره وبا توجه به تجربه برانکو و اینکه پارسال استقلال رو شکست داد و باتوجه به پیش بینی های من که بچه ها بهم میگن هشت پای پیشگو چون تا حالا تمام پیش بینی هام درست بوده و نفر اول مسابقات 3040بودم یورو امسال که پیش بینی داشت پیش بینی میکنم پرسپولیس 2بر 1ببره صد در صد تضمینی
  • محسن ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    پس بیخود نمیگن استقلالی ها رفتن و روانپزشک درخواست دادن همشون پاک زده به سرشون نمیتونن تیمی رو که پارسال توی دسته یک بود رو ببرن بعد...به نظرم همین الان انصراف بدین از دربی 3بر صفر حساب میشه آبرومندانه تر 6بر صفر بعدش میتونه بهانه بیارین بگین بازی نکردین اگه من هم به جای مربی استقلال بودم با شنیدن حرف های خسرو حیدری میرفتم روانپزشک درخواست می دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس