جمعی از دانشجویان صنعتی امیرکبیر در تجمعی با سردادن شعارهایی جنایات آل سعود در به شهادت رساندن حجاج ایرانی در منا را محکوم کردند.

تجمع پرشور دانشجویان امیرکبیر در اعتراض به فاجعه منا
به گزارش مشرق، شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعد از ظهر امروز (یکشنبه 21 شهریور) در اعتراض به جنایات آل سعود و به شهادت رساندن حجاج ایرانی و غیرایرانی در محل شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع خواستار برخورد جدی مجامع بین‌المللی حقوق بشری با جنایات آل سعود نسبت به کشتار حجاج در مراسم سال گذشته شدند.

این گزارش می‌افزاید: دانشجویان در این مراسم با سر دادن شعارهای "آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد"، "سعودی خیانت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند"، "آل سعود خادم آمریکایند، از غاصبان مکه و منا‌اند" حمایت خود از خانواده قربانیان و شهدای فاجعه منا را اعلام کردند.

همچنین دانشجویان در این مراسم خواستار عذرخواهی آل‌سعود به دلیل جنایت فاجعه منا و کشتار حجاج و بخصوص حجاج ایرانی در مراسم حج سال گذشته شدند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعارها و پلاکاردهایی نظیر "ای وهابی کودک‌کش همدست اسرائیل است" «تبت یدا ابی‌لهب، آل سعود بی‌نسب" جنایت رژیم آل سعود و همدستانش را محکوم کردند.
 
دانشجویان پس از این تجمع،دعای عرفه را نیز به مناسبت این روز قرائت می‌کنند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس