از دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن انتظار نمی‌رود برای توقف جنایات آل سعود اقدامی کنند چرا که آنها در راه به حاکمیت رساندن وهابیت و تکفیری‌ها قدم برداشته اند و در ادامه این شرارت‌ها منافع زیادی دارند اما مسئولیت دنیای اسلام چیست؟

به گزارش مشرق،احمد جان نثاری طی یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:
 
یک سال از فاجه منا می گذرد که در آن 7 هزار نفر با لب تشنه زیر آفتاب سوزان مظلومانه جان باختند. پیش از آن هم جمعی به دلیل سقوط جرثقیل در حال عبادت به خاک و خون کشیده شدند. در حالی که حکام سعودی در هر دو حادثه مقصر هستند و باید پاسخ گو باشند.

جدای از تعلل و کوتاهی در رسیدگی به مصدومان در این حوادث که موجب بالارفتن آمار جانباختگان شد، و موضوع عمدی بودن این فجایع که مطرح مانده است، آنچه آتش به دل ملت مسلمان و داغدار می زند، عذرخواهی نکردن حاکمان سعودی است. وقاحت و بی شرمی وهابیت آن جایی خود را بیشتر آشکار کرد که به جای متهم در جایگاه مدعی نشستند و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را واضح تر از قبل نشان دادند.

اما فاجعه منا تنها گوشه ای از خباثتهای آل سعود است. شاهزاده های سعودی با جیبهای پر پول خود در منطقه جولان می دهند و طرح و نقشه اربابان آمریکایی و انگلیسی خود را به خوبی پیاده می کنند.

سالهاست که با حمایتهای وهابیت و آل سعود داعش از خدا و اسلام بی خبر به جان مسلمانان افتاده و از سوریه تا عراق دست به کشتار و خونریزی زده است. هر چند که اخیرا دود این تشکل شیطانی به چشم غرب نشین های مدعی آزادی و امنیت هم رفت و طعم تلخ ناامنی را در خیلی از کشورهای اروپایی احساس کردند.

در این میان وقتی مردم مظلوم بحرین بر ضد حاکمان خود تظاهرات می کنند این نیروهای عربستان هستند که در خیابانهای بحرین دست به سرکوب مردم زده و جنایت جدیدی را در منطقه رغم می زنند.

یکی دیگر از جنایتهای آل سعود هم حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه و غیر مسلح اعم از کودکان و زنان است. تحلیلگران سیاسی این حمله را در راستای سیاستهای لابی صهیونیستی و آمریکا می دانند و نتوانسته اند هیچ منافعی برای عربستان در این حمله پیدا کنند. در این حال عربستان حتی دست از بمباران مناطق مسکونی یمن بر نمی دارد .

از سوی دیگر آل سعود خباثت ضد جمهوری اسلامی را به نهایت خود می رساند و دست شراکت به سوی منافقین دراز می کند، گروهکی که دشمنی آن با نظام جمهوری اسلامی آشکار است و دستش به خون هزاران نفر ایرانی آلوده است. حالا منافقین شریک استراتژیک سعودی ها شده اند تا شاید بتوانند با شیطان صفت های داعشی هم پیاله شده و حرکت های تروریستی جدیدی ضد ایران اسلامی طرح ریزی کنند و اینها تنها گوشه ای از پازل جنایتهای خونین آل سعود در منطقه است که دست تروریسم منطقه ای و فرامنطقه ای در آن به وضوح رویت می شود.

از دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن انتظار نمی‌رود برای توقف جنایات آل سعود اقدامی کنند چرا که آنها در راه به حاکمیت رساندن وهابیت و تکفیری‌ها قدم برداشته اند و در ادامه این شرارت‌ها منافع زیادی دارند اما این مسئولیت دنیای اسلام است که برای رهایی اسلام از چنگال شاهزاده های عیاش سعودی چاره ای بیندیشد و نسبت به این همه کشتار و جنایت بی تفاوت نباشد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس