کد خبر 629561
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: از سال ۱۹۸۲ برای نخستین بار است که فرصت کرده ام یک رقابت ورزشی را از نزدیک و با فراغ بال مشاهده کنم.

به گزارش مشرق، سرپرست پیشین باشگاه استقلال به عنوان یکی از مدعوین کمیته ملی پارالمپیک در ریو دو ژانیرو حضور پیدا کرده است.

وی در جریان بازی تیم بسکتبال با ویلچر ایران با بریتانیا گفت: از سال ۱۹۸۲ برای نخستین بار است که می توانم یک رویداد ورزشی را با فراغ خاطر ببینم. در این مدت که مسئولیت ورزشی داشته ام حتی متوجه طعم غذای خودم هم نشده ام.

افشارزاده ادامه داد: بازی های پارالمپیک فرصت خوبی است تا افرادی که به لحاظ جسمانی دچار مشکلاتی هستند بتوانند در میدان حضور پیدا کنند و توانایی های خود را ابراز کنند.

 عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا در ارتباط با عملکرد شاهین ایزدیار گفت: به هر حال نماینده کشورمان زحمت فراوانی کشید اما امکانات کشورهای دیگر بالا است و ما فقط باید تمرینات خود را افزایش دهیم.

افشارزاده گفت: در مراسم افتتاحیه شاهد یک قلب بزرگ بودیم که نوشته بود قلب محدودیتی نمی شناسد. به واقع برای مردم معلول و سقف توانایی آنها نمی توان محدودیتی قائل شد.

وی در ارتباط با مجزا  شدن کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قطعا با این شرایط می توان آینده بهتری را برای ورزش معلولان کشور متصور بود.

آیا ایران می تواند میزبان مسابقاتی اینچنین شود؟ افشارزاده در پاسخ به این سوال گفت: ببینید ما امکانات داریم اما برای اینکه بتوانیم چنین میزبانی هایی را متقبل شویم باید ورزشگاه های مجهزتری داشته باشیم. در این صورت است که میزبانی دور از دسترس نیست.

وی از هر گونه پاسخ به سوال در ارتباط با باشگاه استقلال خودداری کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس