نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه FATF فساد امپریالیستی را در کشور نهادینه می‌کند، گفت: ریشه فساد در کشور باید کنده شود و قضات ما باید برای مقابله با فساد قیام کنند.

به گزارش مشرق، محمدکریم عابدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مبارزه با فساد در کشور گفت: ریشه فساد در کشور باید کنده شود و قضات عالیه ما باید در مسیر مبارزه با فساد قیام کنند.
 
وی افزود: FATF هم به دنبال نهادینه‌ کردن فساد امپریالیستی در کشور است.
 
وی افزود:  چند روز قبل معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی خود در قزوین عنوان کرد که مبلغ 130 هزار دلار توسط تیمی در حال جابه‌جایی و انتقال به کشور بوده که از این میزان 100 هزار دلار آن به بانک مرکزی رسیده و 30 هزار دلار آن مفقود شده است.
 
این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت:‌ بانک مرکزی و معاون اول رئیس جمهور باید بدانند که 30 هزار دلار 3 هزار تومان نیست و اگر به عنوان نمونه 3 هزار تومان پول از جیب آقای معاون اول کم شود، همه جا را وارسی می‌کند.
 
عابدی در پایان با بیان اینکه  معاون اول رئیس جمهور باید بگوید که کدام پرونده فساد را به قوه قضائیه ارسال کرده است خاطر نشان کرد: تیمی که 130 هزار دلار پول را جابه‌جا می‌کرده بی‌شناسنامه و نامشخص نبوده و دیگر اینکه چرا آقای جهانگیری به جای اینکه موضوع را به قوه قضائیه اعلام کند در سخنرانی خود در قزوین به آن می‌پردازد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس