کد خبر 629094
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

دو باشگاه مادریدی از سوی فیفا محکوم شده‌اند اما این حکم با حکم نسبتا مشابه علیه بارسلونا تفاوت‌های جالبی دارد.

به گزارش مشرق، دو باشگاه مادریدی پس از محرومیت بارسلونا، این بار توسط فیفا محکوم شده‌اند اما تفاوت‌هایی بین این احکام وجود دارد.

در محکومیت بارسلونا نوع مجازات محرومیت از ثبت نام بازیکنان به انضمام امضای قرارداد داخلی با بازیکنان ذکر شده و این در حالی است که در محرومیت دو تیم مادرید فقط به عدم توانایی ثبت نام بازیکنان اشاره شده است.

مبلغ مورد جریمه نقدی بارسلونا 370 هزار یورو بود اما رئال مادرید 329 هزار یورو و البته اتلتیکومادرید 823 هزار یورو عنوان شده است.

در مصداق جرم این باشگاه‌ها درباره بارسلونا از گزاره حقوقی افراد زیر 10 سال استفاده شده و این در حالی است که درباره رئال مادرید به نام 39 کودک اشاره شده که مورد نقض قانون ثبت نام کودکان قرار گرفته و از خانواده خود دور بوده‌اند و فرصت حضور مستمر در کلاس درس را از دست داده‌اند.

این مورد درباره باشگاه اتلتیکومادرید به بیش از 100 کودک مربوط می‌شود که باعث شده جریمه نقدی اتلتیکومادرید بسیار بیشتر باشد.

در بخش تحریم‌های جانبی، بارسلونا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز محروم و محکوم شده بود اما دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید هیچ تحریم جانبی ندارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس