رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پیام رسای رهبر انقلاب مقدمه نابودی آل‌سعود است گفت: آل‌سعود فرزندان لات، عزی و طاغوت هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در اختتامیه هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن در گلپایگان ضمن خیرمقدم به حفاظ قرآنی کشور با اشاره به خشونت‌هایی که در کشورهای اسلامی مانند یمن و سوریه اتفاق می‌افتد، بیان داشت: امروز جنگ نیابتی میان مسلمانان توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال انجام است و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمانان توسط گروه‌های تکفیری انجام می‌شود.

وی در خصوص جنایات داعش در کشورهای منطقه بیان داشت: پسر داعشی در حضور اعضای خانواده،  پدرش را سر می‌برد؛ همه این‌ها مولود آمریکا و اسرائیل، جنایت‌کاران و مزدورانی است که در عربستان به عنوان خادم الحرمین، حاکم هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: کدام خادم؛ حکام مکه حرمین را غصب کرده‌اند، این چه خدمتی است که مأموران عربستانی سال گذشته جان مهمان‌های خدا و حجاج را می‌گیرند و در حرارت و گرمای بالای 50 درجه جرعه‌ای آب به آن‌ها نرسانیدند تا تشنه جان دادند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه حدود 8 هزار نفر در ایام حج جان باختند، خاطر نشان کرد: آیا حکام مکه می‌توانند خادم الحرمین باشند، آیا این جنایت‌کاران می‌توانند خدمتکار حجاج باشند.

محمدی گلپایگانی در ادامه سخنان خود در واکنش به اظهارات اخیر مفتی عربستان که  گفته بود ایرانی‌ها مسلمان نیستند مجوس و مجوس زاده‌اند تصریح کرد: پیام رسای مقام معظم رهبری به مناسبت حج چیزی برای آن‌ها باقی نگذاشت و در تمام دنیا منعکس شد.

وی تأکید کرد: شیخ عبدالعزیز وسعودی ها باید بدانند که خودشان فرزندان طاغوت، لات و عزی هستند؛ همان‌هایی که پس از اجدادتان شما نیز کمر به هدم اسلام بسته‌اید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دلارهای نفتی مال ملت بدبخت عربستان است، بیان داشت: آیا این دلارها باید این‌گونه صرف شود. امنیت حجاج را به یهودی‌ها و اسرائیلی‌ها سپردند، اقدامات آن‌ها در سال گذشته و در سال 66 فراموش شدنی نیست بین ما و این‌ها دریای خون است و این جنایات نباید فراموش شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: حکام عربستانی امسال اجاره ندادند حجاج ایرانی به مکه مشرف شوند، زیرا حجاج ایرانی آزاده‌اند، هدایت و ارشاد می‌کنند و بعثه مقام معظم رهبری در عربستان فعال بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی خاطر نشان کرد: صحبت رسا، گویا و کوبنده مقام معظم رهبری، امیدواریم پیش درآمد نابودی آن‌ها خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جایگاه دو شهر گلپایگان و خوانسار تصریح کرد: این شهرها، عالم خیز و عالم پرور هستند، شهره آفاق بوده و مراجع و عرفای بزرگ از این دو شهر برخاسته‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: گلپایگان و خوانسار هم‌اکنون هم از این نعمت برخوردار هستند، نه تنها در رشته فقه و علوم اسلامی بلکه در ادبیات و سایر رشته‌ها هم برجسته‌اند و این نعمت بسیار بزرگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تشکیل مهد قرآن، تربیت حافظان قرآنی و تربیت بیش از 50 هزار حافظ قرآن در کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت بیش 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور، افزود: همه این برکات با تلاش فرد فرد ما و وام‌داری ما نسبت به جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

محمدی گلپایگانی تشویق‌ها ترغیب‌ها، اهتمام جدی مقام معظم رهبری را به مسأله قرآن از دیگر دلایل رونق قرآن آموزی در کشور دانست و افزود: هر ساله در شروع ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، جلسه قرآنی در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می‌شود و در این جلسه قاریان از سراسر کشور قرآن قرائت می‌کنند؛ رهبر انقلاب صحبت‌هایی در تشویق و ترغیب دارند و یقیناً این تشویق‌ها و سفارش‌ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ قرانی دارد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مجید ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    احسنت بر تو . جواب دندانشکنی به ال سقوط داده
  • خون و قیام ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    اقدامات آن‌ها در سال گذشته و در سال 66 فراموش شدنی نیست بین ما و این‌ها دریای خون است و این جنایات نباید فراموش شود.
  • یک اصلاح طلب ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    آاماده جنگ با سعودی ها شود. اینها فقط زبان زور میفهمند و بس.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مقدمه نابودی سعوی انشا الله
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام و درود بر امام خامنه ای شیر بیشه ایران
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    لعنت بر آل سعود و اربابان و همدستان و مزدورانش سلام و درود بر امام خامنه ای
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    این وهابیون مرتجع شکم گنده فاسد و ملعون ال سعود اینها تکمیل کننده پازل امریکا و اسرائیل هستند. اینها بودند که مرتکب بزرگترین جنایت تاریخ! و قتل زائران حرم امن الهی شدند! اینها بودند که در جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه از پشت به جبهه اسلام خنجرها زدند! اینها هستند که نفت مسلمین را در حلقوم صهیونیست و کفار می ریزند! ... چهره اینها یادآور آل امیه و ابوجهل و ابوسفیان است. ال سعود همان کسانی هستند که در قرآن از انها به "شجره ملعونه" یاد شده است. اینها خانه خدا و حج اکبر را از خاصیت انداخته اند. حرمین شریفین در غصب و اشغال این میمونها و خنزیرهاست! این ها سگ های هار قبیله پرست بدوی جاهلی هستند که سرزمین وحی را به اشغال خود در اورده اند درست مانند صهیونیست ها که مسجد الاقصی را اشغال کرده اند.
  • اصلاحات ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    حاج آقا دم شما گرم ، گلپایگان رو روسفید کردی . راستی چرا یک دفعه بعد از چند ماه دوباره درگیری های لفظی شدت گرفت ؟ انشالله بتونیم با دیپلماسی فنی (مثل بازجویی فنی! ) و سازنده آرامش رو به روابط دو کشور حاکم کنیم البته بعد از براندازی. فقط دوتا جرج سوروس ایرانی کم داریم . آقای ظریف ، دکترجان ، یک حال اساسی به شبه جزیره بده .
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ظریف با برادران سعودی درگیر شود؟!!!
  • علی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    در عجبم از اونهایی که منفی دادند
  • م ف ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    اقای ظریف اون حرکت ناجورو دوباره تکرار نکنه جلو اوی عربای بیابونی ... حال گیری پیشکش!!!
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    شجره ملعونه شایسته این خاندان سراسر دروغ و فتنه و خودفروختگی است که انشالله خداوند هرچه زودتر ریشه آنان را بخشکاند . یا حسین
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    چه خبره داداش انگار با یک گروه آدم می خواهی بجنگی اگه حضرت آقا اجازه بدهند بسیج محلمون رو می فرستیم تمام اراذل آل سعود رو با پس گردنی دم میدان آزادی به پا بوسی ملت بزرگ ایران میارن . به تبرک نام بزرگ یا حسین
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    منفی دهندگان همان وهابیان کافری هستند که در ایران خود را روشنفکر می نامند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    آل سعود پدر داعش و دیگر گروه های تروریستی در منطقه است.اسناد دست داشتن عربستان در کودتای ترکیه هم منتشر شد. تمام دنیا باید در مقابل عربستان سعودی متحد شوند .عربستانی ها شدند نوچه آمریکا و انگلیس و اسرائیل .ایران باید هر چه سریعتر به سلاح اتمی دست پیدا کند .وقتی دشمن ما سلاح هسته ای دارد ما اگر نداشته باشیم نابودمان میکنند.اگر شل بگیریم سر ما را هم میبرند.آل سعود طایفه ای کافر جنایتکار نجست شکم کنده خونخوار و صد البته نوچه آمریکاست.حتی عرضه تولید یک قاشق هم ندارند و فقط وارد کننده کالا هستند.لعنت خداوند بر این خاندان کثیف
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    زياد تند نريد با آلِ سعود كه حافظان و كليد داران بيت الله الحرام هستند نمي شود در افتاد چند ماه ديگه باز بايد برويم التماس كه رامون بدهند برويم حج
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    دریای خون.خوشمان آمد. به امید نابودی رژیم جلاد سعودی و ارباب حرام زاده ش رژیم نجس صهیونیستی
  • مرگ بر شعار بی عمل ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    همانطور که رهبری قدرت هجومی رو کنار قدرت دفاعی ذکر کردند، آقای ظریف تا امروز(فارغ از جناح اش) واقعا با سیاست کیروش تونسته به خوبی تاکتیک های دفاعی رو بکار ببره . بقیه حرفها جناحی و از سر تسویه حسابه. برای مصلحت ایران حتما حتمــــــــا لازم است در وزارت امور خارجه برای براندازی و پاسخ متقابل به پروژه های ریگی سازی و الاخواز داده شود این مطلب فنی و علم روزه ، هیچ ربططططططی به مخالفت فلان طلبه با وزرای قبل و بعد و فعلیه وزارت خارجه نداره. مصالح ملی و عزت تک تک ایرانیان برای حقیر از دعواهای مزخرف پوپولیستی بسیار مهمتره. از هر ایرانی باغیرت و شرفمند می خام مطالبات واقعی مثل اقتصاد و عزت ملی رو پیگیری کنند نه برجام و شوی اعتراف چهارتا مدل و فلان توهین نشریه. اینا سرگرم تون نکنه . مسخ سیاست بازان نشید . چپ و راست از پس هم برمیان . مردم قربانی نشن . که همه مسئولیم .
  • محسن نوروزی ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    باید جهان اسلام با وحدت وبیزاری وتحریم موجبات نابودی آل سعود را آماده کنند...با امید به آن روز بزرگ...
  • محسن نوروزی ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    باید جهان اسلام با وحدت وبیزاری وتحریم موجبات نابودی آل سعود را آماده کنند...با امید به آن روز بزرگ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس