کد خبر 628607
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پس از بازی مقابل تراکتورسازی و در رختکن اتفاقاتی افتاد که جلال رافخایی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

به گزارش مشرق، سعید دقیقی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: من افتخار داشتم که بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز باشم. در 4 تیم تبریزی حضور پیدا کردم و 50 گل برای این تیم‌ها در سه جام به ثمر رساندم که فکر می‌کنم یک رکورد به حساب بیاید.

وی ادامه داد: تبریز همیشه در قلب من می‌ماند چراکه من روزهای خوبی را سپری کردم اما یکسری اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم ماشین‌سازی را ترک کنم. برایم یکسری موارد سخت بود. نمی‌توانستم بی‌حرمتی و یکسری اتفاقاتی که در شان و شخصیت من نبود را تحمل کنم به همین دلیل هم از پولم گذشتم.

بازیکن سابق ماشین‌سازی یادآور شد: من رفاقت خوبی با سهرابی مدیرعامل باشگاه داشتم اما به خاطر اینکه برخی‌ها نخواهند از این رابطه من سوءاستفاده کنند از پولم گذشتم و از تیمم گذشتم. سهرابی مدیر نمونه ورزشی در آذربایجان است اما متاسفانه نتوانستم که کارم در تیم او ادامه بدهم.

دقیقی در مورد پیوستنش به سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: فکر می کنم تمام این اتفاقات رخ داد چراکه امام رضا (ع) مرا طلبیده بود. به هر حال خوشحالم که غلام امام رضا (ع) در شهر مشهد شدم و امیدوارم در کنار مربی خوبی چون فرهاد کاظمی که هم از لحاظ دانش فنی و هم معرفت سطح بالایی را دارد بتوانم شرایط خوبی را داشته باشم.

وی در مورد اینکه گویا از برخی اتفاقات در ماشین‌سازی بسیار ناراحت است، گفت: حضرت علی (ع) حدیثی دارد که می‌گوید اگر یک نفر به شما مطلبی آموخت شما بنده او هستید. من هم چون ماشین‌سازی با کادر فنی کار کردم و شاید یک چیزی یاد گرفته باشم در شان و شخصیت خود نمی‌دانم که بخواهم یکسری مسائل را صحبت کنم اما همه می‌دانند که در رختکن پس از بازی مقابل تراکتورسازی چه اتفاقاتی افتاد که جلال رافخواهی باعث شد از فوتبالش خداحافظی کند و من هم با تمام علاقه‌ای که داشتم مجبور به جدایی شدم. من به علت اینکه نون و نمک آن خطه را خوردم حرفی نمی‌زنم و مسائل بماند که در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس