سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو گفت‌: از عکسی که والیبالیست‌ها انداخته بودند این طور برداشت شد که اختلافی وجود داشته که آنها در مراسم افتتاحیه شرکت نکردند.

به گزارش مشرق، اصغر رحیمی درباره این که به والیبالی‌ها گفته شده است که می‌توانند در  مراسم رژه شرکت  نکنند، تصریح کرد: شب قبل از افتتاحیه جلسه‌ای را با سرپرستان تیم‌های ملی داشتیم، در آنجا عنوان کردیم که اگر ورزشکاری به دلیل خستگی، آسیب‌دیدگی‌ یا داشتن مسابقه نمی‌تواند در مراسم رژه شرکت کند، می‌تواند نیاید، اما حضور ورزشکاران در این مراسم رژه  آزاد است و محدودیتی برای نفرات ورزشکار نداریم.

او ادامه‌ داد: همان زمان سرپرست تیراندازی و احدی  اعلام کردند الهه احمدی، نجمه خدمتی و احسان روزبهانی به دلیل داشتن مسابقه نمی‌توانند در مراسم رژه شرکت کنند. در والیبال 9 نفر از بازیکنان به اضافه کادرفنی در افتتاحیه حضور داشتند. اما دو، سه ورزشکاری هم که نیامدند و در خوابگاه بودند از خود عکس گرفتند و منتشر کردند. این عکس کار را خراب کرد، زیرا این طور وانمود شد که اختلاف نظری وجود دارد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های  المپیک ریو در ادامه  همچنین ‌اضافه کرد: نکته جالب این که الهه احمدی و نجمه خدمتی نیز لباس کاروان را پوشیدند و حتی تا پیش اتوبوس‌ها آمدند که من از آنها سوال کردم که مگر قرار نبود شما در افتتاحیه شرکت نکنید. آنها پاسخ دادند که خواسته اند فقط لباس را بپوشند و در محوطه در کنار ورزشکاران ایران باشند. پس از آن دوباره به خوابگاه بر می گردند. شاید اگر الهه احمدی و نجمه خدمتی از خود عکسی منتشر می‌کردند این طور به نظر می رسید که مشکلی پیش آمده که آنها تا پیش اتوبوس آمده‌اند،  ولی در مراسم افتتاحیه شرکت نکرده اند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که از شرکت نکردن سه والیبالیست در مراسم افتتاحیه اطلاع داشته است یا خیر، گفت‌: نه. اطلاعی نداشتم. همه ورزشکاران در محوطه دهکده جمع شده بودند که از آنجا به محل افتتاحیه بازی‌ها برویم و نیامدیم که تک تک نفرات را بشماریم. بعدا هم که متوجه شدیم گفتیم که اشکالی ندارد که نیامده‌اند. فکر می‌کنم عکسی که انداخته بودند کار را خراب کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس