ملی‌پوش اسکی که برای شرکت در رقابتهای رول اسکی به سوئد سفر کرده بود هنوز به کشور برنگشته است. این درحالی است که رئیس فدراسیون پناهنده شدن وی را رد می‌کند.

به گزارش مشرق، درحالی که بیش از یک ماه از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی گذشته است هنوز خبری از انتخاب دبیر و یا نایب رییسان این فدراسیون نیست. به ویژه اینکه تصمیماتی در اعزام یا عدم اعزام اسکی بازان رشته های مختلف به رویدادهای متفاوت گرفته می‌شود که به نظر نمی رسد تنها با نظر رئیس فدراسیون باشد.

نمونه آن اعزام یک سرمربی و اسکی باز به رقابتهای رول اسکی سوئد بود. این درحالی است که گفته می شود اردوی تیم ملی آلپاین در اتریش به دلیل مشکلات مالی برگزار نخواهد شد و هر ورزشکاری مایل است در این کشور تمرین کند باید با هزینه شخصی خود اعزام شود.

اما آنچه کمی نگران کننده است حواشی پیش آمده پس از سفر ملی پوش صحرانوردی به سوئد است. یاسین شمشکی اسکی باز شماره دو رشته صحرانوردی به همراه مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم اسکی صحرانوردی به سوئد اعزام شده بودند.

ظاهرا همسر شمشکی نیز در این سفر وی را همراهی می کرده است اما این تنها میرهاشمی بود که از این سفر به ایران بازگشته است. برخی شنیده‌ها حاکی از آن بود که شمشکی قصد پناهندگی در این کشور را دارد.

سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب پناهندگی شمشکی گفت: این شایعه اصلا صحت ندارد. متاسفانه آنطور که ما شنیده‌ایم در ترمینال کیف و وسایل اسکی باز ما را دزدیده اند و تاخیر ورود وی به کشور به این دلیل است.

وی در پاسخ به این سوال که ولی سرمربی تیم به تنهایی به ایران بازگشته و به نظر نمی‌رسد موضوع به همین سادگی باشد گفت: پرواز سرمربی با ملی پوش اسکی متفاوت بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس