مرکز روسی حمیمیم که وظیفه نظارت بر آتش بس در سوریه را برعهده دارد از ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. بنا بر اعلام این مرکز موارد نقض آتش بس در استان های دمشق و لاذقیه روی داده است.

در همین راستا تروریست های گروه موسوم به «جیش الاسلام» شماری از مناطق حومه دمشق از جمله حوش دواره، دوما، النشابیه، حرستا و جوبر در دمشق را بمباران کردند. همچنین یک منطقه در استان لاذقیه نیز از سوی تروریست های گروه موسوم به «احرارالشام» مورد هدف قرار گرفت.

مرکز حمیمیم همچنین از پیوستن ۹ منطقه در استان لاذقیه و حمص به آتش بس در سوریه و افزایش شمار مناطق ملحق به آتش بس به ۵۶۳ منطقه خبر داد. این در حالی است که شمار گروه های مسلح ملحق به آتش بس بدون تغییر همچنان ۶۹ گروه باقی مانده است.

مرکز حمیمیم همچنین افزود که گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره همچنان به تلاش های خود برای ناکام گذاشتن آتش بس در سوریه ادامه می دهند و مناطقی از استان دمشق از جمله حوش الفاره، حوش نصری، حوش خرابو، حرستا، دوما و بیمارستان ابن الولید را مورد حمله خمپاره ای قرار دادند.

در استان حلب نیز تروریست های مسلح محلات الانصاری، الخالدیه و مرکز تجاری کاستلو را مورد حمله خمپاره ای و موشکی قرار دادند.

در استان درعا نیز تروریست ها روستای «خربه غزاله» و مواضع هنگ ۴۴ نیروهای ویژه سوریه را در روستای عتمان بمباران کردند. روستای محرده و المطار در استان حماه نیز مورد بمباران گروه های مسلح قرار گرفت.

از سوی دیگر بیش از دو تن کمک های انسانی بین خانواده های نیازمند در روستای «سکره» واقع در استان حمص توزیع گردید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس