وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه در پیامی از ارتقای روابط دیپلماتیک میان لندن و تهران استقبال کرد.

به گزارش مشرق، بوریس جانسون روز دوشنبه ضمن مهم خواندن انتخاب سفرای ایران و انگلیس در لندن و تهران گفت: افزایش سطح دیپلماتیک میان دو کشور فرصت را برای گفت و گو فراهم می کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تعیین سفیر آغاز همکاری جدیدی میان لندن و تهران باشد اظهار داشت: امیدوارم این اقدام این امکان را به ما بدهد که موضوعاتی چون حقوق بشر، نقش ایران در منطقه و همچنین اجرای در جریان توافق هسته‌ای و توسعه روابط تجاری میان دو کشور را به نحوی مستقیم‌تر مورد بحث قرار دهیم.

بعد از ظهر امروز (دوشنبه) حمید بعیدی‌نژاد سفیر جدید کشورمان در انگلیس و نیکولاس هاپتون سفیر جدید انگلیس در تهران به‌طور همزمان در وزارت امور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوارنامه خود با وزرای خارجه ملاقات کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر رعد آبی ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    الان یه عده میگن خوبه و یه عده میگن بد ولی همه چیز بستگی به خودمون داره این که دنبال منافعمون باشیم و روابطمون رو بر اساس اون تنظیم کنیم
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون ...
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    امیدوارم این اقدام این امکان را به ما بدهد که موضوعاتی چون حقوق بشر، نقش ایران در منطقه و همچنین اجرای در جریان توافق هسته‌ای و توسعه روابط تجاری میان دو کشور را به نحوی مستقیم‌تر مورد بحث قرار دهیم. یعنی نیومنده و عرق راه خشک نشده دخالتاشونو شروع کردن.
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    یعنی این انگلیس همان نبود که رضاشاه ملعون رو نصب و عزل کرد و بعدش پسر نجس و خبیثش رو؟ همون روباه پیر دوران دفاع مقدس نبود؟ همان غاصب باغ قلهک نبود؟قاتل میلیونها ایرانی در اثر گرسنگی در دوران جنگ اول جهانی در ایران نبود؟؟ تف بر ذات انگلیس خبیث

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس