فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: می توانیم به سرآمد دانشگاه‌های افسری دنیا تبدیل شده و پاسدارانی کارآمد و فرا‌منطقه‌ای تقدیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنیم.

به گزارش مشرق، مراسمی با موضوع طرح تحول و تعالی در سپاه با حضور فرماندهان و پایوران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: باید مبنای تحول دانشگاه را بر چشم انداز آینده محور کل سپاه قرار داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رشد و تعالی باید نیروی انسانی کار آمدی داشته باشد که در این دانشگاه رشد و پرورش می یابد.

وی افزود: این مسئولیت بسیار مهم و سنگین که آینده سپاه را معین می کند بر عهده دانشگاه است که همت همه اساتید و مربیان دانشگاه را می‌طلبد.

صفاری در ادامه تصریح کرد: دو نکته در چشم انداز دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) وجود دارد که حائز اهمیت است، نخست، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) باید در طراز انقلاب و طراز اسلام شکل بگیرد، دوم باید سرآمد دانشگاه های افسری در سطح منطقه باشیم تا در آینده نه چندان دور به سرآمد دانشگاه های افسری دنیا تبدیل شویم.

وی گفت: نوک پیکان برنامه ها و اهداف دانشگاه در تربیت دانشجویان دو نکته فوق است که بحمدالله فرماندهان و مربیان دانشگاه با تمام توان و تلاش روز افزون خود سعی در نزدیک شدن به آرمان های انقلابی دانشگاه افسری امام حسین (ع) دارند، ما در این دانشگاه به دنبال آرمان گرایی واقع گرایانه هستیم و به لطف خداوند و رهنمودهای امام خامنه‌ای که هرساله در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان حضور می‌یابند می توانیم به سرآمد دانشگاه های افسری دنیا تبدیل شده و پاسدارانی کار آمد و فرا منطقه ای تقدیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاتف ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    به کوری آل سعود خبیث
  • آریایی مسلمان ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    درود الله بر سپاه و بسیج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس