کد خبر 627133
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: دولت به طور رسمی در مورد «FATF» به ملت توضیح دهد و اگر حرف قابل قبول مردم را دارد، اظهار کند در غیر اینصورت نباید انتظار جلب اعتماد مردم در این مورد را داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: مشکلات معیشتی مردم در صورت حل نشدن معضلاتی نظیر گرانی، بیکاری، رکود و نظیر آنها قابل حل نیست.

حبیبی تصریح کرد: دولت باید از پرداختن به حاشیه‌ها جداً بپرهیزد. در حال حاضر بهترین خدمت دولت به انقلاب ، نظام و مردم تمرکز روی حل مشکلات اقتصادی است.

وی همچنین در مورد خبر تعهد بانک مرکزی در توافق موسوم به «اف آی تی اف» بیان داشت: لازم است دولت به طور رسمی راجع به این موضوع به ملت توضیح بدهد و اگر حرف قابل قبول مردم را  دارد، اظهار کند در غیر اینصورت نباید انتظار جلب اعتماد مردم در این مورد را داشته باشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد اعلام سیاست‌های مربوط به خانواده از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه جز از راه اصلاح فرد و نهاد خانواده توهمی بیش نیست. ملت و دولت در این رابطه مسئولیت مشترک دارند. اجرای سیاست‌های اعلام شده با عنایات الهی می‌تواند به اصلاح نهائی جامه بیانجامد.

حبیبی در مورد حقوقهای غیرمتعارف ضمن اینکه عذرخواهی سخنگوی دولت را عمل مثبتی تلقی کرد گفت:  بعد از این عذرخواهی لازم است برخورد قاطع با مرتکبین این تخلفات از طرف دولت را به مردم توضیح دهد و گرنه این موضوع به عنوان یک نقطه ضعف دولت در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

وی در پایان انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر تهران را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مطلبی که آقای مهندس چمران رئیس محترم شورای شهر تهران راجع به پرهیز از سیاسی و جناحی کردن شورای شهر ابراز داشتند مطلب صحیحی است مردم از شورای شهر و شهرداری توقع خدمت دارند و بسیاری از آنها کاری هم به جناح و حزب ندارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس