در پی اعدام یکی از رهبران جماعت اسلامی در بنگلادش، حزب سازندگی و توسعه شاخه سیاسی جماعت اسلامی مصر درباره «نسل کشی مسلمانان» در بنگلادش هشدار داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حزب سازندگی و توسعه شاخه سیاسی جماعت اسلامی مصر اقدام مسئولان بنگلادش در اجرای حکم اعدام «میر قاسم علی» عضو شورای اجرایی حزب جماعت اسلامی را محکوم کرد و درباره کشتار مسلمانان بنگلادش هشدار داد.

خالد الشریف مشاور رسانه‌ای این حزب در اظهاراتی گفت: سکوت شک برانگیز مجامع جهانی در برابر اعدام های وحشیانه رهبران جماعت اسلامی به منزله اعطای مجوز برای قتل و نسل کشی مسلمانان بنگلادش است و تعامل دوگانه غرب در خصوص مخالفت با مجازات اعدام را نشان می دهد.

وی خواستار انتشار اخبار مربوط به ظلم و ستم به مسلمانان بنگلادش در رسانه های خبری و محافل بین المللی شد و استبداد و دیکتاتوری مسئولان بنگلادش که از تمامی خط قرمزها عبور کرده است، محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، مسئولان بنگلادش روز شنبه میر قاسم علی عضو شورای اجرایی حزب جماعت اسلامی این کشور را به اتهام ارتکاب جنایت در جریان جنگ استقلال از پاکستان در سال 1971 اعدام کردند در حالیکه جماعت اسلامی بنگلادش این اقدام آنها را محکوم کرده و آن را ظالمانه توصیف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس