عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مردم تحقیری مثل قرارداد FATF را تحمل نمی‌کنند، گفت:مسلماً چنین قراردادی قابل اجرا نیست.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به قصد دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور و توافق FATF اظهار داشت: مسلماً چنین محدودیت‌هایی قابل اجرا نیست.

وی تصریح کرد: مردم و رهبری این نوع تحقیرها، دخالت‌ها و تسلیم‌ها را تحمل نمی‌کنند و دولت  هم که همه جا خودش را تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌داند طبعاً نمی‌تواند غیر از این عمل کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    فعلا که دارن محدودیت هاشون رو اجرا می کنن.هیچ کس هم صداش در نمیاد. خودمون در داخل داریم تیشه به ریشه امنیت خودمون می زنیم
  • علوی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    توجه! سعیدیاری رئیس کمیته هسته‌ای جبهه اصلاح طلبان: «FATF» خیانت به عزت کشور و بدتر از کاپیتولاسیون است/ کدام آدم عاقلی با طناب آمریکایی دست و پای خود را بند می‌زند؟ سکوت جایز نیست مشرق!
  • عرشیا فرزند شهید ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    همه میدانند قبول کردن FATFیعنی برگشت به دوره استعمار و کاپیتولاسیون یعنی قبول کردن طوق بندگی و بردگی غرب یعنی بدبخت شدن یعنی همه چیز نظام بره زیر امار غرب به طرزی فجیع یعنی همه مبادلات معاملات تکنولوزی در همه زمینه ها بره زیر زره بین اسراییل و غرب یعنی فلاکت یعنی دستان ازاده ایرانی در زنجیر رفتن یعنی شیر شرزه ایران طوق بندگی غرب رو بکنه وای بر ما وای بر ملت ازاده ما وای از غرب زده های خائن وطن فروش که هر روز شاهد یک گند از انها هستیم
  • رسول مشهدی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    جناب آقای حداد عادل پایبندی به نظامات مالی جهانی برای ارتباط با بانکهای بزرگ و کانونهای اقتصادی مهم دنیا ضروری است.اینکار نه تحقیر است و نه توهین.بلکه شرط اول ورود به اقتصاد جهانی است.اگر میخواهید کشور را با درهای بسته اداره کنید که هیچ وگرنه با ولنگاری مالی و پولی نمیشود خود را همطراز دیگران کرد.خوب است بدانید رتبه ایران در مقام پول شویی توهین به ملت و دولت است.
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    ذرست فهمیدید. ما نمی توانیم در پازل قدرتهای بزرک بازی کنیم و استقلال خود را حفظ کنیم. اما مگر کره شمالی رابطه بانکی با دنیا دارد؟ خیر. اما در عوض نه معتاد دارد و نه بیکار و نه بی خانمان و نه مشکل ترافیک و نه آلودگی هوا و نه مردمش از چاقی و ام و اس زنج می برند و نه مشکل رباخواری و اختلاس دارد و نه دختران فراری و نه روسپی گری و نه خودکشی و... آری. از چنین نظام موفقی برای شما هیولا و دیو تراشیده اند. اما از کشور فاسد و غرق در بدبختی مانند کره جنوبی برایتان بت تراشیدند فقط چون ماشینهایش لوکس است! هدف ما اگر پیشرفت انسانها باشد، نیازی به دنیا نداریم و می توانیم رابطه بانکی خود را با جهان قطع کنیم. اما اگر هدفمان زندگی پرزرق و برق وغربی و پیشرفت ماشینها باشد البته باید به نوکری تن بدهیم.
  • سقراط حکیم ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    بتون را تحمل کردند این را هم تحمل می کنند. نگران نباشید. مهم این است که شما پاینده باشی.
  • علی ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    خدا از سر تخسیرات این های که سر کار هستند و کج می روند نگذرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس