کد خبر 627020
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

وزن کشی چهار اوزان دیگر کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در ماکون فرانسه برگزار شد.

به گزارش مشرق، در حالی که آزادکاران جوان کشورمان در روز نخست مسابقات قهرمانی جوانان جهان خوش درخشیدند و نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم به فینال رقابت‌ها راه یافتند، یک بدشانسی بزرگ در وزن‌کشی روز دوم مسابقات عاید ایران شد.

در حالی که کاروان کشتی آزاد کشورمان در روز نخست موفق به کسب 2 مدال طلا و یک نقره شده و شانس اول قهرمانی در این مسابقات به شمار می رود، یکی از شانس های طلای ایران با قرعه بسیار بدی روبرو شد و همین امر شانس قهرمانی ایران را کاهش می دهد.

عرفان آیینی، نابغه کشتی آزاد و نماینده وزن 55 کیلوگرم کاروان ایران که یکی از بخت های کسب طلای مسابقات به حساب می‌آمد، با قرعه نماینده رژیم صهیونیستی مواجه شده و در حالی که همه در انتظار قهرمانی این کشتی‌گیر باقر شهری بودند، متاسفانه با قرعه بسیار بدی که نصیب وی شد، یکی از شانس های طلای خود را از دست دادیم.

گفتنی است عرفان آیینی که لقب نابغه کشتی آزاد را به خود اختصاص داده، مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در اسلواکی و همچنین مدال نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در بوسنی و هرزگووین را در کارنامه خود دارد.

این در حالیست که سایت فیلا درباره عملکرد این جوان ارزشمند در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در اسلواکی نوشته‌بود:

آيينی با زيرگيری هاي خوب خود در فينال مقابل حريف روسی تماشاگران را به وجد آورد. دارنده مدال برنز آسيا يك پيغام بد برای روسيه داشت. همان طور كه او مانند يك هنرمند و تخريبگر، كشتی گير روس را برد و به مدال طلای نوجوانان جهان رسيد. آيينی با درخشش خود يك فينال نااميد كننده برای روس ها رقم زد و به تيمش كمك كرد تا نايب قهرمان جهان شود.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    چه بد .
  • محمد ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    آفرین پهلوان! این مدال ها ارزش نداره.......مهم انسانیته که با مسابقه ندادن با آدم کش های اسرائیلی از خودت نشون میدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس