کد خبر 626303
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

یک جانباز علاقه‌مند به استقلال عصر امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد که مورد استقبال منصوریان و بازیکنان قرار گرفت.

حاشیه های تمرین روز جمعه استقلالبه گزارش مشرق، تمرین عصر امروز آبی‌پوشان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و با حضور بیش از ۲۰ تماشاگر برگزار شد.

* سوژه امروز تمرین دیشب تیم های ملی ایران و قطر بود که همه از پیروزی تیم ملی خوشحال بودند، اما اعتقاد داشتند تیم هنوز از لحاظ فنی به هماهنگی نرسیده و کی‌روش باید هر چه زودتر برای دیدارهای آینده این معضل را برطرف کند.

* یک جانباز جنگ تحمیلی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد که مورد استقبال منصوریان و بازیکنان قرار گرفت و آنها دقایقی با این جانباز خوش و بش کرده و عکسی به یادگار گرفتند.

* فرشید باقری و مجتبی حق‌دوست زیر نظر استیو جونز تمرینات انفرادی انجام دادند.

* قبل از شروع تمرین، بازیکنان به همراه کادر فنی تنیس فوتبال برگزار کردند که منصوریان مدعی بود بازیکنان نمی توانند کادر فنی را در تنیس فوتبال شکست دهند.

* امین حاج محمدی بازیکنی که در طول حضورش در استقلال همیشه با مصدومیت مواجه بوده و کمتر توانسته برای استقلال مفید باشد، امروز هم به دلیل مصدومیت غایب بود.

* دیگر غایبان تمرین امروز امید ابراهیمی و ووریا غفوری بودند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.

* در اواسط تمرین، طوفان شدیدی وزیدن گرفت که همین مسئله باعث شد دقایقی تمرین قطع شده و مجددا با عادی شدن شرایط هوا بازیکنان به تمریناتشان ادامه دادند.

* علیرضا منصوریان در تمرین امروز شبیه‌سازی دیدار مقابل ماشین‌سازی را در نظر گرفت تا بازیکنان تا حدودی با شرایط بازی مقابل ماشین‌سازی آشنا شوند.

* مرور کارهای سرعتی و استقامتی قسمت بعدی تمرین آبی‌پوشان بود و در آیتم پایانی بازیکنان استقلال یک فوتبال درون‌تیمی را برگزار کردند. منصوریان و محمد خرمگاه در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

* آبی‌پوشان پس از ۹۰ دقیقه تمرینشان به پایان رسید و این تیم فردا قرار است در یک دیدار تدارکاتی جهت آمادگی هر چه بیشتر برای شروع دوباره لیگ در زمین شماره دو آزادی به مصاف صبای قم برود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس