پژوهشگر حوزه دفاعی گفت: مهم‌ترین مناقشه‌ نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا موضوع جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، سردار محمد کسائیان در دهمین همایش فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فریدونکنار در حسینیه شهدای روستای ازباران اظهار کرد: رفتار رزمندگان دفاع مقدس با اسرای بعثی بر مبنای دستورات اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا حافظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است، افزود: بسیاری از مردم شیعه و به ویژه سنی در عراق و سوریه به تاسی از خون شهدای دفاع مقدس به جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند.

یادگار دفاع مقدس مازندرانی‌ها را خط‌شکن واقعی حاضر در جبهه‌های جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: معجزه‌های الهی نیز همیشه در انقلاب و دفاع مقدس از جمهوری اسلامی و ملت صیانت کرده است.

کسائیان ادامه داد: طوفان، بارش باران، حضور پرندگان و دیگر عوامل جغرافیایی و محیطی در بسیاری از عملیات‌ها به یاری رزمندگان اسلام می‌آمد.

وی بیان کرد: امدادهای غیبی زیادی در طول هشت سال دفاع مقدس کمک کار رزمندگان ایران شد.

کسائیان خاطرنشان کرد: مردم ایران در دنیا بی‌نظیر هستند و در جنگ تحمیلی ولایت‌پذیری خود را به رخ جهان کشیدند که خداوند نیز با الطاف بی‌شائبه الهی یاریگر رزمندگان بود.

وی ادامه داد: بیش از 74 درصد رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس بسیجیان بودند و حدود 50 درصد شهدا از 16 تا 20 سال سن داشتند.

پژوهشگر حوزه دفاعی اظهار کرد: مهم‌ترین مناشقه‌های نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا موضوع جمهوری اسلامی ایران است.

کسائیان تصریح کرد: در عملیات‌های بیت‌المقدس و فتح‌المبین نیز افتخارات بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که با رشادت‌های رزمندگان مازندرانی محقق شد.

وی بیان کرد: مردم مازندران همیشه ولایت‌مدار بودند و در آینده نیز با بصیرت در مسیر ولایت و تعالی جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

کسائیان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی و بصیرت مردم در نهایت آل‌سعود را سر جای خود می‌نشاند و انتقام همه ظلم‌ها را از آنها خواهیم گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بسم الله الرحمن الرحیم ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    ما آمریکا را زیر پا میگذاریم . ما شیطان را زیر پا میگذاریم.
  • ی دانشجو ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس