کد خبر 625590
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

ماساژور سابق تیم ملی فوتبال امید ایران، پرسپولیس، راه آهن، استیل آذین و ... این روزها در بستر بیماری قرار گرفته و با مشکلات زیادی روبرو شده است.

به گزارش مشرق، روح‌الله بختیاری یکی از ماساژورهایی است که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران و در عرصه ملی در خدمت ورزشکاران بوده است.

بختیاری بهمن سال قبل همراه با تیم ملی امید به قطر اعزام شد و به عنوان ماساژور کنار این تیم بود. بعد از حذف تیم ملی امید در این مسابقات و بازگشت به ایران بختیاری دچار یک بیماری خاص شد که متاسفانه هنوز بهبود پیدا نکرده و هزینه‌های درمان او بسیار سنگین است.

سیستم عصبی ماساژور تیم ملی امید دچار اختلال شده و درد بدن بختیاری هر روز بیشتر می‌شود به شکلی که در انجام امور عادی زندگی هم وی را با مشکل روبرو کرده است.

به هر حال ماساژور سابق تیم ملی‌امید، باشگاه استیل ‌آذین، پرسپولیس، راه آهن و باشگاه‌ هنرمندان اگر درمان نشود با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. متاسفانه بختیاری این روزها چندان مورد توجه اهالی فوتبال قرار ندارد و به نوعی در حال فراموشی است که از مسئولان انتظار می‌رود به این فرد که در عرصه ملی هم فعالیت داشته توجه بیشتری کنند تا هر چه زودتر با دعای خیر مردم بتواند با رسیدن به بهبودی کامل فعالیت خود را در ورزش از سر گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس