کد خبر 625311
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

با توجه به استعفای مهدوی رئیس فدراسیون هندبال، برنامه‌های بانوان در تیم ملی با مشکل مواجه شده است.

به گزارش مشرق، 25 مرداد ماه بود که ابولحسن مهدوی استعفای خود را به وزیر ورزش داد و برنامه‌های بانوان نیز با رفتن مهدوی دستخوش تغییرات شد.

اگرچه با تغییرات و تحولاتی که بعد از حضور مهدوی در فدراسیون هندبال به وجود آمد عملاً برنامه‌های بانوان پیگیری نشد و آنها به مسابقات برون‌مرزی نیز اعزام نشدند. با آمدن مشتزن به عنوان نایب‌رئیس جدید بانوان بازهم مشخص نبود بالاخره برنامه بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا چیست و دبیر فدراسیون نیز اعلام کرده بود رفتن یا نرفتن بانوان بستگی به نظر شورای فنی دارد که در نهایت نیز اعلام شد بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است اسفند ماه در کره جنوبی برگزار شود، اعزام خواهند شد.

مرضیه یوسف به عنوان سرمربی انتخاب و اردوها شروع شد، اما هنوز از برگزاری یکی دو اردو نگذشته بود که مهدوی از ریاست فدراسیون هندبال استعفا کرد و چالش جدیدی برای بانوان پیش آمد.

مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال بانوان درباره این اتفاقات اظهار داشت: فعلا نمی‌دانیم برنامه‌ها به چه صورت دنبال می‌شود؛ قرار است اردوی ما 10 شهریور با 24 بازیکن شروع شود، اما بعد از آن را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا این اتفاقات نگران کننده نیست، خاطرنشان کرد: شانس من است! دوره قبل که به تیم ملی آمدم کوزه‌گری رفت و حالا هم مهدوی استعفا کرده است.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با اشاره به اینکه برنامه‌های خود را برای اردوی برون‌مرزی با چند کشور اروپایی به فدراسیون داده، یادآور شد: برنامه من است آخر آبان و دی ماه اردوی برون‌مرزی داشته باشیم. پیشنهاد من کشورهای لهستان، مجارستان و صربستان بوده، حالا باید ببینیم این برنامه‌ها اجرا می‌شود یا خیر.

باید دید با این اتفاقات برنامه بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا به چه صورت خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس