کد خبر 625018
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا مصدوم شده است و به همین دلیل ممکن است فرصت بازی برای تیم ملی آرژانتین در هفته بازی‌های ملی را از دست بدهد.

به گزارش مشرق،  لیونل مسی به‌دلیل دردی که در ناحیه همسترینگ پای چپ خود احساس می‌کند، ممکن است نتواند تیم ملی آرژانتین را در بازی‌های هفته آینده‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه همراهی کند.

مهاجم 29 ساله بارسلونا روز گذشته (دوشنبه) و پس از حضور در بازی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو، در زمین تمرینی کاتالان‌ها مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که درد او از ناحیه همسترینگ است. اگرچه بارسلونا با سفر مسی به آرژانتین برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین مشکلی نداشت، اما امکان دارد که او نتواند برای تیم ادگاردو بائوسا به میدان برود.

تیم ملی آرژانتین که در جدول رده‌بندی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در حال حاضر رده سوم را در اختیار دارد، دوم سپتامبر (12 شهریور) میزبان اروگوئه خواهد بود و پنج روز بعد از ونزوئلا میزبانی می‌کند و حضور مسی در این دو بازی برای آلبی‌سلسته حیاتی است.

در بیانیه باشگاه بارسلونا درباره وضعیت مسی آمده است: تست‌های به‌عمل آمده نشان می‌دهد لیونل مسی در ناحیه عضله نزدیک‌کننده پای چپ آسیب دیده است و هم کادر پزشکی باشگاه بارسلونا و هم کادر پزشکی تیم ملی آرژانتین در این خصوص اتفاق‌نظر دارند. او به آرژانتین سفر خواهد کرد تا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود و میزان درد و ناراحتی او تعیین خواهد کرد که می‌تواند در بازی‌های پیش‌روی کشورش به میدان برود یا نه.

احتمال غیبت مسی در بازی‌های پیش روی تیم ملی آرژانتین در شرایطی است که اتحادیه فوتبال این کشور روز دوشنبه اعلام کرد که سرخیو آگرو مهاجم منچسترسیتی و خاویر پاستوره هافبک پاری‌سن‌ژرمن هر دو مصدوم هستند و در هیچ یک از دو بازی هفته آینده حضور نخواهد داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس