کد خبر 624700
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان‌هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در تمرین تیم ملی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: جناب آقای گودرزی و جهانگیری، سجادی و پروین برای حضورتان در تیم ملی فوتبال ایران از صمیم قلب تشکر می‌کنیم. به واقع شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمدید و از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: ازصمیم قلب از همه تشکر می‌کنم و این کار بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. حضور حضرتعالی (جهانگیری) را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم و یکی از افتخاراتی است که در ذهن ما می‌ماند البته این را به عنوان هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. در 5 سال گذشته از زندگی خود سعی کرده‌ام به همراه کادرفنی و مربیانی که با آنها کار می‌کنم جایگاه پیراهن تیم ملی ایران را در جایگاه رفیعی قرار دهیم و حضور حضرتعالی به ما کمک می‌کند که مسیر را مستحکم‌تر از گذشته ادامه بدهم و باردیگر تشکر می‌کنیم از حضور حضرتعالی و هیچ وقت امروز را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال سلام ما را به دکتر روحانی و اعضای دولت برسانید و باردیگر از حضور شما تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان حرف‌هایش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و آماده رویارویی با قطر هستیم البته صعود به جام جهانی به واقع مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان‌هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    احمق مگه تجربه ی اورست رفتن داری ؟
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    اره دیگه تیم ملیو به روزی انداختی که قطر شده برامون دغدغه! ما مربی به اصطلاح اروپایی! نخوایم باید کیو ببینیم؟زمان مربیای ایرانی خودمون اصلا قطر و بحرین و کویت و عراق و لبنان برامون عددی نبودن. کلینزمن از تیم ملی المان رفت دستیارش یواخیم لو شد سرمربی، گواردیولا از بارسلونا رفت دستیارش لوییز انریکه شد سرمربی، سرمربی رئال رفت دستیارش زیدان شد سرمربی ، بلاژویچ از تیم ملی ایران رفت دستیارش برانکو ایوانکوییچ شد سرمربی و... چرا وقتی فرگوسن از منچستر یونایتد رفت اصلا کسی نیومد دنبال این اقای اروپایی؟ اصلا حرفشو هم نزدن! مگه نمگوه من خیلی میدونم و دستیار فرگوسن بودم و مربیای ایرانی در برابرم مثل پرایدن و.... ۶-۷ سال تیم ملی دست این اقا بوده کلی هزینه کردیم کلی دستمزد گرفته که به اصطلاح تیم ما رو اروپایی کنه به تیم تجربه ی اروپایی بده ولی ظاهرا از آسیا هم عقب تر رفتیم. هیچ کسی با این تیم خواب رسیدن به فینال جام ملت های آسیا رو هم نمیبینه .با این شیوه ی بازی. تو این ۶ سال اگه بقال سرکوچه ی ما رو که هیچی از فوتبال سر در نمیاره هم میذاشتیم سر مربی تیم ملی حداقل تو دو سال اپلش یه چیزی یاد میگرفت و میتونستیم در تیم شاهد تفکراتش باشیم. الان این تیم تاکتیکش چیه؟ برنامش چیه؟ دفاع اتوبوسی حتی مقابل بحرین و قطر و امارات؟؟ دقیقا تو جام ملت ها همینو دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس