کد خبر 623283
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

شواهد نشان می دهد احتمال پایان همکاری لوزانو با والیبال ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق، ظاهرا استارت جدایی لوزانو از تیم ملی خورده شده است و به احتمال زیاد این مربی کهنه کار آرژانتینی قراردادش تمدید نخواهد شد. خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در تازه ترین مصاحبه خود این موضوع را علنا گفته و این مربی را ناموفق خوانده است. او گفت: «لوزانو به مانند ولاسکو موفق نبود. با او صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته ایم.» ظاهرا فدراسیون به چیزی که از کار با یک مربی بزرگ می خواست رسیده است. لوزانو در شرایطی وارد تیم ملی والیبال شد که بعد از رفتن لوزانو و البته حضور ناموفق کواچ، والیبال ایران فشار می آورد که فدراسیون یک مربی بزرگ به خدمت بگیرد. فدراسیون هم با جذب لوزانو در واقع این فشارها را از بین برد و حالا پس از المپیک بهترین زمان برای کنار گذاشتن این مربی است.

بهترین گزینه هم از حالا روی میز فدراسیون است؛ سیچلو! او با بازیکنان رابطه خوبی دارد و از سویی تیم ملی والیبال هم مسابقه مهمی در پیش رو ندارد. به همین دلیل برای فدراسیون این انتصاب هم راحت تر خواهد بود.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    این تیم پیر باید نسل عوض کنه 3 تا مربی ظرف سه سال عوض شد چی شد!
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    برای اولین بار در تاریخ والیبالمونو برد به المپیک کواچ ناموفق بود؟! شما موفقیتو تو چی میبینید؟ حداقل چهار تا بازیکن جوون اماده کرد و تو میادین بزرگ بهشون میدون داد و با تجربه بترشون اورد. حالا قهرمانی در بازیهای اسیایی برای اولین بار در تاریخ و پیروزی بر غول های والیبال دنیا بماند. همین جناب کی روش تیم ملی رو برد جام جهانی با دو تا باخت و یه مساوی تو گروه چهار تیمه چهارم شد برگشت شد بت براش کلی برنامه ی تبلیغاتی احساسی ساختن قراردادشو تمدید کردن افسار فوتبال مملکتو دادن دستش سرباز فراری از مملکت براش خارج کردن و ... لوزانو واسه اولین بار تیمو برده المپیک اونجا کلی برد اورده تو گروهش هم اخر نشده! بعد میگن ناموفق؟! ولاسکو که اینهمه ازش تعریف میکنن چرا نه تیمو قهرمان بازیهای اسیایی کرد نه برد المپیک؟یه استرالیا رو نتونست ببره! مشکل تیم همون باند مشهوره. هر مربی ای باهاشون نسازه بیرونش میکنن این اقا هم همونی بود که دوستاش به خاطرش تو مراسم رژه شرکت نکردن. دیگه والیبالمون تعطیل شد.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    امان از بازیکن سالاری
  • کوروش بزرگ ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    اتفاقااوج والیبال ایران باکواچ بودکواچ والیبال ایران روچهارم لیگ جهانی وششم جهان کرداگرکواچ روبرکنارنمیشدایران روجزء چهارتیم برترالمپیک میکرد.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    آره باید بره اصلا خوب کار نکرد. موندم چرا به کواچ میگین ناموفق به هر حال تو لیگ جهانی نتیجه ی نسبتا خوبی گرفت که... به هر حال لوزانو خوب نبود.
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    بازیکنان پیر ازکار افتاده و پر مدعا رو لطفا عوض کنید همه چیز ذرست میشه.
  • مریم ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    چقد مربی عوض میکنن؟! نیومده میرن همه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس