کد خبر 623258
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

ساکنین شهر مقدس کربلا روز گذشته ده کامیون تدارکات برای آوارگان شهر سنی نشین "القیاره" واقع در جنوب شرقی استان نینوی عراق ارسال کردند.

گروه جهان مشرق- ساکنین شهر مقدس کربلا روز گذشته ده کامیون تدارکات برای آوارگان شهر سنی نشین "القیاره" واقع در جنوب شرقی استان نینوی عراق ارسال کردند.

تدارکات مردم کربلا برای اهل سنت شهر قیاره+عکس

بنابر این گزارش، این کاروان شامل مواد غذایی، دارو، تجهیزات پزشکی و البسه بود که توسط رزمندگان بسیج مردمی عراق میان ساکنین اردوگاه ویژه آوارگان القیاره توزیع گردید. در این اردوگاه 5 هزار نفر از اهالی این شهر ساکن هستند. نیروهای امنیتی عراق دو روز پیش قیاره را بطور کامل از داعش بازپس گرفته اند اما به دلیل احتمال وجود تله های انفجاری در بخش هایی از این شهر عملیات بازگشت ساکنین را بمدت یک هفته به تعویق انداخته اند.

تدارکات مردم کربلا برای اهل سنت شهر قیاره+عکس

تدارکات مردم کربلا برای اهل سنت شهر قیاره+عکس

تدارکات مردم کربلا برای اهل سنت شهر قیاره+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام بر ارباب بی کفن
  • مهدی اسدی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام علیکم : سلام و صلوات خدا بر حضرت حسین ابن علی (علیه السلام ) و بر شیعیان و پیروان آن سر جدا که به داد مسلمانان بی پناه و هم میهنان خود می رسند . در واقع با این عمل خدا پسندانه می آموزند که حضرت سید الشهدا (علیه السلام) چنین خواسته ای دارد و ما مطیعان آن حضرت می باشیم . خدا قوت و قدرت به پیروان آن مولا عنایت فرماید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس