کد خبر 622531
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

ماهنامه تخصصی و سراسری آفتاب سلامت با مدیرمسئولی کبری حسینی لنگرودی در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش مشرق، مدیر مسئول این نشریه تخصصی دارویی و پزشکی اظهار داشت: پیش از توزیع نسخه های مجله به مخاطبین اصلی، آن را به مدیران دولتی وزارت بهداشت، مسئولین صنفی و کانون های تجمع داروسازان ارائه کردم و به زعم بسیاری از این نخبگان، مجله آفتاب سلامت فعالیت خود را از اوج آغاز کرده است.حسینی تاکید کرد در شماره دوم صفحاتی را به تحسین نامه های این مخاطبین ویژه اختصاص خواهد داد.
 
یکی از بخش های در خور توجه این نشریه، مرجع نامه مجله است که در آن به معرفی کتاب های 6 ستاره از منظر سایتهای ارزش گذاری کتاب می پردازد.به گفته کبری حسینی لنگرودی کتابهای معرفی شده در ماهنامه آفتاب سلامت باید حائز شاخص هایی همچون رویکرد با طراوت ، محبوبیت ، ضرورت انتشار و مواردی از این دست باشد.مجله آفتاب سلامت در اولین شماره خود دو کتاب "فرمولاسیون عیان" و "داروهای تزریقی کودکان" را به مخاطبین خود معرفی کرده است.

در این شماره، مقالاتی درباره فرمولاسیون دارو، بیماری های ام اس ، دیابت، پارکینسون، دو قطبی، مصاحبه با پروفسور سودابه داوران (داروساز برنده جایزه بونسکو)، مصاحبه هایی با مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین صنفی عرصه دارویی و پزشکی و مطالبی مرتبط با زمینه تخصصی دارو و درمان به مخاطبین متخصص عرضه شده است.  
 
ماهنامه «آفتاب سلامت» داروسازان و پزشکان سراسر ایران را پوشش خواهد داد

 

در زمره مقالات این شماره، بررسی اظهارات و مشاهدات افرادی است که مرگ موقت را تجربه کرده اند.

اولین شماره این مجله تخصصی با تیراژ 10000 نسخه به طور رایگان به نشانی تمام داروخانه ها و مطب پزشکان ارسال شده است و طبق اظهارات مدیر مسئول آفتاب سلامت، بزودی این تیراژ به 30000 نسخه افزایش خواهد یافت.
 
کبری حسینی در زمینه همکاری علمی با این ماهنامه تخصصی عنوان داشت: گروه ناظر بر تالیف و ترجمه ماهنامه دارویی و پزشکی آفتاب سلامت، با هدف به اشتراک گذاری اندیشه ها و یافته های علمی فعالان حوزه های دارویی و پزشکی کشور، در جهت پر بارتر شدن مطالب مجله آفتاب سلامت، مشتاقانه چشم به اهتمام علمی فعالان این عرصه دوخته است.آثار ارزشمند همکاران گرامی، پس از تصویب در تحریریه، در نوبت چاپ و نشر مجله آفتاب سلامت قرار خواهد گرفت. وی از علاقمندان دعوت کرد تا آثار مرتبط خود را به نشانی  

تهران- فلکه دوم صادقیه- ابتدای اتوبان جناح جنوب- خیابان شهید طاهریان- پلاک 26- طبقه سوم- واحد 3 کد پستی 1481635161 تلفکس 02144961533

ارسال دارند. کبری حسینی اضافه کرد مسئولیت عدم رعایت حقوق شخصیت های حقیقی و حقوقی در ارائه مطالب به هیئت تحریریه آفتاب سلامت ، مواردی همچون صحت و سقم نوشته ها، نادیده گرفتن حقوق مالکیت فکری و ... برعهده کسی است که به عنوان صاحب اثر، مطلب را به دفتر مجله ارائه داشته است.

مدیر مسئول آفتاب سلامت همچنین نوید داده است پیرو تقاضای مجوز نشر کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بزودی کلیه کتابهای معرفی شده خود را با تیراژ بالا راهی بازار کتب دارویی و پزشکی خواهد کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس