شهردار تهران با حضور در اردوی تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولین از تمرینات ملی‌پوشان بازدید کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف شهردار تهران بعد از ظهر امروز در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معولین حضور پیدا کرد و از تمرینات ملی‌پوشانی که برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو حاضر می‌شوند، بازدید کرد.

* قالیباف در بدو ورود به مقام شامخ شهید گمنام که در فدراسیون به خاک سپرده شده است، ادای احترام کرد.

* در جلسه‌ای با حضور محمود خسروی‌وفا و اعضای فدراسیون شرکت کرد و در جریان روند آماده سازی تیم‌ها قرار گرفت.

* شهردار تهران از تمرینات تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته بانوان و وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند آماده سازی ملی‌پوشان قرار گرفت.

* در این بازدید محمد طلایی عضو شورای شهر تهران و حمید استیلی ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال شهردار تهران را همراهی کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    جناب آقای قالیباف شهردار محترم تهران از اینکه دغدغه ی جامعه ی معلولان را دارید نشانده ی روح لطیف شماست و بابت این موضوع از شما بسیار متشکرم. جناب شهردار، اینجانب معلول جسمی حرکتی درجه شدید هستم. برای ما معلولین ورزش بسیار مفید و در مواردی واجب است. شما مجموعه ی ورزشی قمر بنی هاشم را در جنوب تهران راه اندازی کرده اید که مناسب با استانداردهای مورد نیاز معلولین است و بسیار کار خوبی است و جای تقدیر دارد. اینحقیر از استخر این مجموعه استفاده می کنم. اما مشکل: 1- تنها یک مجموعه ی ورزشی مختص معلولین و متناسب این افراد در تهران وجود دارد و این موضوع باعث شده است که مثلا استخری که بنده استفاده می کنم خیلی شلوغ باشد. 2- رفت و آمد برای افرادی که در مناطق دیگر تهران زندگی می کنند، خیلی مشکل است. مثلا خودم از غرب تهران به این مجموعه می روم که برای رفت حدود یک ساعت و برای برگشت هم همین حدود زمان باید اختصاص دهم. 3- زمان اختصاص داده شده مثلا برای سانس های استخر خیلی کم است. که البته بدلیل زیاد بودن متقاضی است. مثلا هر سانس استخر یک ساعت و ربع است. که ما معلولین تقریبا حدود نیم ساعت اونرو باید به آماده شدن برای ورود به استخر و آماده شدن برای خروج از استخر اختصاص دهیم. یعنی عملا 45 دقیقه باقی می ماند. و این زمان برای معلولی که با هزاران مشکل و گاها با طی مسیر طولانی و در بسیاری موارد با همراه، خود را به مجموعه ی ورزشی رسانده است، زمان بسیار کمی است. 4- باید قبول کنیم که جمع و جور کردن حتی یک معلول گاهی برای یک خانواده ی چند نفره مشکل است. حال شما عنایت بفرمائید که مثلا 50 نفر معلول در یک سانس استخر می خواهند وارد آب شوند. اینها همه احتیاج به کمک دارند. باید در آمده شدن کمک شوند. برای دوش گرفتن کمک شوند. برای اینکه حادثه ای برایشان پیش نیاید مواظب خاص شوند. واقعا وظیفه ی خدمه ی این مجموعه ی ورزشی مخصوصا استخر که اینجانب کاملا آنرا مشاهده کردم بسیار سنگین است و طاقت فرساست. این عزیزان کارشان آنقدر سخت است که با نگاه به چهره ی آنها خستگی را کاملا می شود در آنها دید. بنابراین افزایش تعداد خدمه ی متخصص و آشنا به امور معلولین و کوتاه کردن زمان شیفت آنها و افزایش حقوق و مزایای آنها جهت ایجاد انگیزه ضروری بنظر می رسد. 5- احداث حداقل چهار مجموعه ی ورزشی دیگر مختص معلولین، یکی در شرق تهران، یکی در غرب تهران، یکی در شمال تهران و یکی هم در مرکز تهران بسیار می تواند به جامعه ی معلولین کمک کند. که در این خصوص شهرداری تهران می تواند از کمک خیرین نیز استفاده کند. * بهرحال باتوجه به لخت و سست بودن سازمان بهزیستی در خدمت رسانی به معلولین، همینقدر عنایت شهرداری محترم تهران به موضوع معلولین هم جای تقدیر و تشکر دارد.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    تعداد معلولین در کشور ما زیاد هستند. متاسفیم. اما با توجه باینکه گرفتن مدال در پاراالمپیک خیلی مشکل نیست، با اندک امکاناتی برای معلولین، کشور ما می تواند در پاراالمپیک مقام اول را کسب کند. و بارها و بارها پرچم ایران اسلامی به اهتزاز در آید و سرود ملی کشورمان خوانده شود.
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    کاملا درست است. از مشرق درخواست داریم این پیام را به جناب قالیباف برسانید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس