کد خبر 621520
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

سرمربی اتلتیکو مادرید از تساوی برابر آلاوس اصلا راضی نیست و تاکید کرد که این یک امتیاز برای تیم او کافی نیست.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، اتلتیکو مادرید فصل جدید رقابت های لالیگا را خوب شروع نکرد. شاگردان سیمئونه که در ورزشگاه خانگی خود از دیپورتیو آلاوس پذیرایی کردند با تساوی یک بر یک متوقف شدند تا در همین گام نخست یک امتیاز را از دست دهند.

شاگردان سیمئونه در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی توسط گامیرو به گل رسیدند اما بالافاصله گل تساوی را دریافت کردند تا یک تساوی تلخ را به دست آورند.

طبیعی است که سیمئونه از عملکرد شاگردانش و کسب این نتیجه بسیار ناراحت باشد. او بعد از بازی گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم. با انگیز و شور و هیجان بالایی بازی کردیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم اما متاسفانه پیروز نشدیم. نباید فراموش کنیم که آلاوس هم نهایت تلاش خود را به کار گرفت و انگیزه لازم را هم داشت.

او ادامه داد: از کسب این تساوی بسیار ناراحت هستم. می‌توانستیم به راحتی پیروز بازی باشیم اما قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم. طبیعی است که از نتیجه بازی راضی نباشم. دو امتیاز را از دست دادیم درحالی که می‌توانستیم به راحتی پیروز شویم. اگر کمی آرامش داشتیم می‌توانستیم راحت به پیروزی برسیم اما بی‌تجربه عمل کردیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان سخنان خود گفت: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما در زدن ضربات پایانی ناکام بودیم. به هر حال این فوتبال است و گاهی اوقات نتیجه آن‌گونه که دوست دارید نمی‌شود. سنگربان آلاوس شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و بارها با واکنش‌های خوب خود مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. در فوتبال گاهی اوقات توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. یک امتیاز اصلا برای ما کافی نیست. باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس