بررسی سوابق جوان مسلحی که درون یک دستگاه بنز مشکی رنگ در مشهد دستگیر شد مشخص کرد که وی از متهمان پرونده گانگسترهای خطرناک است که به اتهام آدم ربایی مسلحانه در سال 93 محاکمه شد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح ماجرای دستگیری این جوان 35 ساله به خراسان گفت: دقایق اولیه بامداد روز گذشته، مأموران کلانتری طبرسی جنوبی در حال گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بودند که ناگهان توقف مشکوک یک دستگاه خودرو بنز مشکی رنگ توجه آنان را به خود جلب کرد.
 
سرهنگ محمد بوستانی افزود: مأموران انتظامی که به سرپرستی سروان قوامی (رئیس کلانتری) رفتار و حرکات 2 سرنشین خودرو را به طور غیرمحسوس زیر نظر گرفته بودند، متوجه شدند که آن ها حالت طبیعی ندارند و حرکات غیرمتعارفی انجام می دهند. این گونه بود که خودرو گشت انتظامی در کنار خودرو مذکور متوقف شد و مأموران درباره علت توقف در حاشیه خیابان از راننده سوال کردند.
 
راننده 35 ساله که برای لحظه ای با دیدن مأموران انتظامی استرس وجودش را فرا گرفته بود هراسان عنوان کرد که خودرو آنان بنزین تمام کرده است اما چشمان رئیس کلانتری در حالی بر روی آمپر بنزین خودرو خیره ماند که مشخص می شد خودرو بنز مقدار زیادی بنزین دارد و ماجرا مشکوک به نظر می رسد.
 
رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: تیزهوشی نیروهای انتظامی و سوالات فنی آنان در حالی سرنشینان خودرو را به تناقض گویی انداخت که ناگهان یکی از آن ها اسلحه کلت کمری را به آرامی به بیرون از خودرو پرت کرد.
 
وی گفت: مأموران با دیدن این صحنه، بلافاصله به محاصره سرنشینان بنز پرداختند و آنان را دستگیر کردند. سرهنگ بوستانی تصریح کرد: با انتقال 2 جوان 35 و 19 ساله به مقر انتظامی مشخص شد که جوان 35 ساله مسلح از متهمان پرونده معروف به گانگسترهای خطرناک است که تیرماه سال 1393 به اتهام آدم ربایی مسلحانه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده بود.
 
مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، 2 متهم مذکور بلافاصله با نظارت مستقیم سرهنگ با نژاد(سرکلانتر شرق مشهد) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفتند و سپس برای انجام آزمایش های پزشکی درباره مصرف مشروبات الکلی به پزشکی قانونی معرفی شدند.
 
وی گفت: این در حالی است که سلاح مذکور دارای 6 تیر فشنگ جنگی نیز بود و بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد. 
 
سارقی که روی دیوار میخکوب شد
 
فرمانده انتظامی مشهد همچنین روز گذشته از دستگیری سارق سابقه داری خبر داد که هنگام بالا رفتن از دیوار منزل یکی از شهروندان در چنگ پلیس گرفتار شد. سرهنگ محمد بوستانی اضافه کرد: این سارق جوان ساعت 3 بامداد روز گذشته و قبل از انجام سرقت توسط مأموران کلانتری طبرسی شمالی در حالی دستگیر شد که دارای 6 فقره سابقه کیفری است.
 
رئیس پلیس مشهد با اشاره به طرح گشت های شبانه محسوس و نامحسوس پلیس برای امنیت و آسایش مردم افزود: افزایش گشت های پلیس در مناطقی که احتمال وقوع جرم وجود دارد تأثیر بسزایی در کاهش جرایم داشته است به طوری که بسیاری از سارقان و زورگیران قبل از ارتکاب سرقت در چنگ قانون گرفتار شده اند.
 
بازداشت دزدان حرفه ای پای منقل
 
فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری باند 5 نفره سارقانی خبر داد که داخل پاتوقشان در حال مصرف مواد مخدر بودند. سرهنگ بوستانی افزود: مأموران کلانتری طبرسی شمالی از طریق شیوه های اطلاعاتی به سرنخ هایی از پاتوق سارقان در بولوار طبرسی 34 رسیدند و بدین ترتیب با صدور دستورات ویژه قضایی از سوی قاضی موحدی راد (معاون دادستان مشهد) وارد عمل شدند.
 
وی گفت: 5 سارق حرفه ای در حالی غافلگیر شدند که مشغول استعمال مواد مخدر بودند. در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری لوازم پزشکی سونوگرافی، دستگاه های دیجیتال، انواع ضبط و پخش خودرو، کارت های عابربانک و... کشف شد.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بررسی های پلیس نشان داد که سارقان برخی از لوازم مسروقه دیگر مانند آبسردکن، تلویزیون ال سی دی و ... را نیز به فروش رسانده اند که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد. وی در پایان از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را با پلیس 110 مشهد درمیان بگذارند./خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    اطراف ما چه آدمایی هستنا. وای ادم میترسه اینا رو میخونه
  • امیر ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    ((با انتقال 2 جوان 35 و 19 ساله به مقر انتظامی مشخص شد که جوان 35 ساله مسلح از متهمان پرونده معروف به گانگسترهای خطرناک است که تیرماه سال 1393 به اتهام آدم ربایی مسلحانه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده بود.)) پس چرا سال 95 بیرون بودن؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس