مهران مدیری شب گذشته بار دیگر از مردم برای شوخی‌های برنامه «دورهمی» عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته مهران مدیری برای بار دوم در برنامه «دورهمی» از برخی مردم که از شوخی‌های او دلگیر شده‌اند،‌ عذرخواهی کرد.

این مجری و کارگردان در بخشی از برنامه دیشب «دورهمی» در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به ماهیت این برنامه گفت: اسم برنامه «دوهمی» دقیقاً بازگوی همه محتویات آن است. «دوهمی» یعنی دورهم و با هم بودن و این فقط یک اسم نیست.

وی ادامه داد: این برنامه همه مردم ایران را فارغ از مذهب،‌ طبقه اجتماعی، تحصیلات و تفکر در کنار همدیگر دوست دارد و ما در تلاشیم تا اگر مشکلی در اجتماع و در هر رابطه‌ای وجود دارد را با زبان طنز برطرف کنیم.

مدیری در ادامه با اشاره به تعریف زبان طنز بیان کرد: زبان طنز، زبانی است که جدی هم هست. بعضی‌ها تصور می‌کنند که به عمد با قشر و گروه و تفکری شوخی و اهانت می‌شود، در حالیکه اینطور نیست و همه تلاش ما این است که سوتفاهمات را برطرف کرده و همه در کنار هم با خوبی و خوشی و با حال خوب زندگی کنند.

این کارگردان تلویزیون اظهار کرد: بر همین اساس اگر ما در برنامه «دورهمی» جمله‌ای می‌گوییم که به برخی افراد برمی‌خورد و دلگیر می‌شوند به خاطر نقص اطلاعات ما از آن موضوع خاص است. چطور می‌شود با ذهنیتی که ما داریم، در مورد کسانی عمدی وجود داشته باشد و عده‌ای را دلگیر کنیم. این در حالی است که ماهیت برنامه ما به شکلی است که دلگیری‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: اگر جمله‌ای در گذشته بنادرست گفته شده و یا می‌شود به خاطر نقصان اطلاعات ما است و ما راضی به دلگیر بودن حتی یک نفر با هر تفکر، طبقه اجتماعی، شغلی و لهجه‌ای نیستیم.

این کارگردان و بازیگر در پایان گفت: امیدوارم که حتی یک نفر هم از این ماجرا دلگیر نباشد و اگر کسی دلگیر شده من از همین جا از او عذرخواهی می‌کنم تا از دلش در بیاید.

در برنامه هفته گذشته از سری برنامه‌های «دورهمی» مهران مدیری در بخش پلاتوهای خود با اشاره به موضوع تظاهر و ریا، داستان فرد ریاکار و نان به نرخ روزخوری را روایت کرد که برای استخدام به محلی مراجعه کرده و بر اساس جو موجود و تنها از روی ریاکاری و نان به نرخ‌روزخوری سخن می‌گوید. بخشی از سخنان وی در این بخش از برنامه حواشی خاصی را ایجاد کرده بود و موجب رنجش خاطر طیفی از مخاطبان این برنامه را فراهم آورده بود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    1 2
    توهین مهران مدیری به مقدسات اهل سنت در انتن تلویزیون به گفته خودش از نااگاهی و کم سوادی اش است!!چرا یک ادم بیسواد باید برنامه ساز سیمای جمهوری اسلامی باشد!!!اقای مدیری وقت ان نرسیده کمی مطالعه کنید بعد روی صحنه بیایید!!چرا شعور مخاطب را دست کم میگیرید!؟؟از مدیران سیما که نمیتوان انتظار گزینش عادلانه داشت!حال که میدان دست امثال شماست برای حفظ منش و شخصیتتان به معلومات ابتدایی خود بیفزایید!تحصیلات و مطالعات اکادمیک پیش کش!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 2
    بعضا مهمانان در این برنامه تحقیر میشوند
  • ایرانی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    ضمیر مرجع خود را پیدا می کند لطفا دلگیر نشوید
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    2 1
    آقای مهران مدیری که حرف بدی نزد ولی بعضی ها الکی و بدون هیچ دلیلی به آقای مدیری توهین کردند.
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 1
    چرت نگو
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    1 1
    بیچاره اومد در کمال فروتنی عذرخواهی کرد باز هم مشکل دارید.عجبااااا از این مردم که به موقع و در جایی که لازم است در بحث های اقتصادی و سیاسی که حق شان است سکوت می کنند بعد در این موقعیت ها سینه سپر میکنند.اتفاقا آقای مدیری در رشته ی خود بسیار باسواد هستند. به همین خاطر هم هست که این همه سال کسی نتوانسته به اندازه ایشان موفق باشد.قرار نیست همه تاریخ اسلام بدانند.سوتفاهمی بود که معذرت خواهی هم شد.خداروشکر انواع و اقسام توهین ها را هم که به ایشان و خانواده شان کردید
  • ناشناس ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    1 0
    واقعیت تلخ آن است که این دست توهینها در اثر ناآگاهی آنقدر برای برخی عادی است که جنبه مثل نیز یافته است و مستمسکی برای ساخت طنز شده است!! در هر یک از کشورهای اسلامی، از مالزی گرفته تا مراکش، اگر کسی اینگونه گستاخانه به بزرگان صدر اسلام توهین کند، با مجازاتهای بسیار سنگینی مواجه خواهد شد. تاسفبار است که در ایران، در رسانه ملی اینگونه براحتی به شخصیتهای اسلام توهین میشود و آنوقت مجری اش می آید میگوید ببخشید کم سواد بودم و بی اطلاع! به همین راحتی! واقعا تاسفبار است! مدیری از چشم خیلی‌ها افتاد
  • فرزاد ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    تا قبل از اینکه آقای مدیری این حرفارو نزده بود میگفتین باید عذر خواهی کن ه حالا هم که عذر خواهی کرد اینو میگی برو جمع کن بابا
  • حسین ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    بنده به عنوان یکی از هم وطنان اهل سنت از اقای مدیری بخاطر معذرت خواهی که کردن متشکرم اینجوری خیلی از سو تفاهم ها رفع میشه و البته امیدواریم در برنامه های دیگه با دقت نظر بیشتری دیالوگ ها انتخاب بشن تا خدای ناکرده کسی دلگیر نشه امروز مملکت ما بیشتر از هر چیزی به وحدت و اتحاد و انسجام نیازمنده
  • عبدالله ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    باید تصوری عذرخواهی میکرد
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    1 0
    کسی که یک برنامه پربیننده را اداره میکنه و هنوز نمیدونه طلحه و زبیر جز مقدسات اهل سنت هستند باید بره بمیره
  • مهران ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    ایشون بار اولشون نیست دارند توهین می کنن، یه بار به کوروش، یه بار به کوردها، یه با به اهل سنت، یه بار به آدریها ... دیگه چی مونده؟! مگه میشه یه نفر بی سواد بیاد رو آنتن هر چی دلش خواست بگه، بعد بیاد بگه شما ظرفیتتو ببر بالا، ببخیشید، اطلاعاتم کافی نبود؟!! خب به درک... اطلاعات نداری بشین سر جات... آقای رامبد جوان هم تو همین کانال داره برنامه اجرا میکنه چرا به کسی، به مذهبی، به ملتی توهین نمی کنه؟! شما بایستی یاد بگیرید
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 1
    آقای مهران!عزیزم!اینا رو ول کن.شما به من بگو دقیقا مدیری چی کارت کرده که انقدر بال بال میزنی خرابش کنی؟چندجا کامنت های منفی شما رو با همین مضمون دیدم. آقا انقدر دیگه!! واقعیت اینه که یک نفر موفق موجود است.حالا چی کار کنیم؟تمام تلاشمونو یکنیم ازش یک آتو پیدا کنیم بزنیمش.خوشبختانه خود مدیری داره از تلویزیون میره شما بشین همون مسافران و خندوانه ی رامبد جان رو ببین(البته با احترام کامل به آقای جوان عزیز)فقط محض اطلاعتون نظرسنجی ها چیزهای دیگه ای نشون میدهند.یادمون نرفته که با وجود چند کار ضعیف مدیری در نظرسنجی صداوسیما 60درصد رای آورد در حالی که عطاران عزیز20درصد آورد.با این کارات مدیری از چشم مردم نمی افته عزیزم فقط ممکنه چندتا آدم جوگیر مثل خودت همراهت شن
  • شیدا ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    ایرانیان عزیز..من هدفم دفاع از هیچ شخص خاص و یا برنامه ای نیست..اسلام برای ما چه شیعه و چه سنی و برای اقلیتهای عزیز کشورمون مذهب و آیین خودشون مقدسه..اما از همه چی مهمتر حفظ هویت خودمونه که باید روی هویت ایرانیمون تعصب به خرج بدیم و باید سعی کنیم مسائل منفی که داره توی کشورمون متاسفانه عادی جلوه میکنه و به نظر من بیشتر از بی هویتی نشات میگیره رو کمرنگ کنیم تا رشد جسمی و عقلی همراه با وجدان و انسانیت باشه..همه ایرانیا عزیز هستن..
  • مسلمان ایرانی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    من از آقای مدبری به خاطر عذر خواهی شجاعانه شان از اهل سنت تشکر می کنم .و ار جناب ایشان و دیگر هم وطنان عزیزم می خواهم که قدری بیشتر در مورد یاران و اصحاب رسول خدا مطالعه بفرمابند ما اهل سنت امیرالمومنین حضرت علی رض را جانانه و بیس از نفس خودمان دوست می داربم و می گوییم که رسول خدا ص باران بسیاری داشته که آنها را هم بابد دوست داشت .به قول شیخ عطار نیشابوری در منطق الطیر که از زبان رسول خدا (طبق آیه و حدیث ) می فرماید : ور کنی تکذیب اصحاب رسول قول پیغمبر نکردستی قبول /گفت هر یاریم نجمی روشن است بهتربن قرن ها قرن من است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس