کد خبر 620946
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

قهرمان فصل گذشته لالیگا به خبر پیوستن دروازه‌بان شیلیایی‌اش به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا مهر تأیید زد.

به گزارش مشرق، شایعه‌ای که یکی دو هفته پیش در رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی شنیده می‌شد، سرانجام از سوی مسئولان باشگاه بارسلونا تأیید شد.

روبرت فرناندس، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا پس از پیروزی 6 بر 2 این تیم برابر بتیس درهفته نخست لالیگا تأیید کرد که دروازه‌بان شیلیایی آبی‌و‌اناری‌ها پیش از پایان بازار نقل‌و‌انتقالات راهی منچسترسیتی می‌شود چرا که توافقات لازم میان دو باشگاه صورت گرفته است.

با اینکه لوئیس انریکه سرمربی کاتالان‌ها حاضر نشد پس از بازی حرفی درباره آینده براوو بزند، فرناندس خیال خبرنگاران را راحت و کنجکاوی آنها را در مورد موضوع انتقال کاپیتان تیم ملی شیلی به انگلیس برطرف کرد.

فرناندس گفت: ما با منچسترسیتی برای انتقال کلودیو براوو توافقات اولیه را انجام داده‌ایم اما قبل از آنکه به او اجازه رفتن بدهیم باید یک دروازه‌بان برای پر کردن جای او به خدمت بگیریم. منچسترسیتی پیشنهادی به ما داد که پس از بررسی آن، به این نتیجه رسیدیم که باید آن را قبول کنیم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا برای پر کردن جای براوو که دو سال پیش به این تیم پیوست، دو گزینه را مد نظر دارد که گزینه نخست دیه‌گو آلوس دروازه‌بان والنسیا است. حتی خسوس گارسیا، مدیر ورزشی والنسیا هم تأیید کرده است که آلوس ممکن است این باشگاه را ترک کند.

گزینه دیگر بارسایی‌ها یاسپر سیلسن، دروازه‌بان آژاکس است که طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، هلندی‌ها برای فروش او 14 میلیون یورو می‌خواهند. سیلسن روز شنبه از ترکیب آژاکس برای بازی برابر ویلم در لیگ دسته اول فوتبال هلند کناز گذاشته شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس