کد خبر 620345
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

«مُهری از نانِ ساجی»خاطرات شهید ابراهیم رستمی، فرماندۀ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد استان کرمانشاه است که توسط ساسان نورمحمدی تألیف و تدوین شده است.

به‌گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نورمحمدی دربارۀ این اثر گفت: این کتاب که گردآوری آن قریب به ده سال زمان برده است، سرگذشت و خاطرات شهید ابراهیم رستمی در قالب یکی از شاخص‌ترین جهادگران مطرح استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: کتاب در چهار فصل تنظیم‌شده است. فصل اول(ابراهیم) به خاطرات شخصی من با شهید اختصاص یافته است . فصل دوم(ابراهیم در یادها) به دو بخش تنظیم‌شده است؛ بخش اول خاطرات خویشان و همسایگان و بخش دوم خاطرات دوستان و هم‌رزمان شهید. فصل سوم(ابراهیم در آینه‌ها) نیز به ویژگی‌های فردی شهید پرداخته شده است و فصل چهارم(ابراهیم در اسناد و تصویر) به اسناد، عکس‌ها و سال‌شمار زندگی شهید اختصاص یافته است.

نورمحمدی همچنین دربارۀ ویژگی مهم این اثر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب استفاده از خاطرات جمعی دربارۀ زندگی شهید است. به طوری که باید گفت، اشخاص مهمی که اطلاعاتی از زندگی شهید داشتند، با آن‌ها گفت‌وگو و خاطراتشان در کتاب گردآوری شده است. همچنین واقعیت‌نگری در نگارش خاطرات را باید از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب ذکر کرد.

 «مُهری از نانِ ساجی» تولید دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان کرمانشاه است که در قطع رقعی و در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه توسط سورۀ مهر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس