کد خبر 619135
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶

وزنة بردار فوق سنگین ایران گفت: به خاطر دشمنی با مرادی نخواستند من مدال بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ ریو را بگیرم.

سلیمی: تالاخادزه مدال کثیفی گرفتبه گزارش مشرق، بهداد سلیمی پس از پایان مسابقات وزنه‎برداری بازی‎های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: مردم و همه دیدند که به راحتی حقم را خوردند. هر چه اعتراض کردیم می‎گفتند حق با شما است. حتی آیان رئیس فدراسیون جهانی می‎گفت حق با توست اما کاری از دست من برنمی‎آید. چرا رئیس فدراسیون جهانی باید این حرف را بزند. چرا باید به این راحتی حقم را بخورند.

وی ادامه داد: تمام این‎ها به خاطر آقای «جلود» و همسرش که در ژوری نشسته بودند است. من لقب جلاد را به آنها می‎دهم. به خاطر دشمنی با مرادی نخواستند من مدال بگیرم. وزنه‎ای زدم که هیچ مشکلی نداشت اما به راحتی آن را خطا گرفتند. دیگر روحیه‎ای نداشتم که وزنه سوم را بزنم. جانی برایم باقی نمانده بود. خیلی آماده بودم خیلی تمرین کردم. رکورد یک ضرب جهان را شکستم.

عضو تیم ملی وزنه‎برداری گفت: احتمالا مشکل‌شان با سه طلا شدن ایران بود. وقتی آیان می‎گوید حق با تو است اما کاری از دست من برنمی‎آید. رئیس فدراسیون جهانی حق وتو دارد، می‎تواند هر کاری را انجام بدهد.

وی در خصوص اینکه آیا اعتراض رسمی فایده‎ای دارد، گفت: خیر مدال‎ها داده شد. حریف گرجی خیلی آماده بودو انصافا هم خوب وزنه زد. رکورد المپیک را زد و من فقط اجازه ندادم رکورد یک‌ضرب را به نام خودش بکند. من هم خیلی آماده بودم. وزنه اول را که زدم به سجاد گفتم 252 را درخواست بده او گفت نه 246 بزن. اصلا نمی‎دانستم حرکتم خطاست. سه چراغ سفید دیدم و پایین رفتم. سجاد هم شاهد است.با این حال خودم را جمع کردم ویک حرکت دیگر را زدم. در حرکت سوم واقعا دیگر نشد. در تمرینات تا 255 آمده بودم.اگر در رقابت می‎آمدم اجازه نمی‎دادم ورزشکار گرجی مجموع را از ایران بگیرد اما نگذاشتند. رقابت سالمی نبود و رقابت کثیفی بود. مدال کثیفی بود. آقای جلاد سرم را برید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    حرکت کثیف گرجستانی ها در اعتراض شدید به داورها آنهم با حرکتی که کاملا درست بود کاملا مشکوک بود انگار از قبل هماهنک کرده بودن چون معمولا کشورهای دیگه اعتراض نمی کنن نسبت به کشورهای دیگه مگر اینکه با هم دشمن باشن!...
  • عدنان ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    بهداد جان ما همه ناراحتیم .نه از دست تو از دست داورها .چون تو با غیرت جنگیدی .ولی تو همیشه برای ما اسطوره ای .اسطوره.خودتو نباز خدا همیشه سخت ترین امتحاناش رو برای قویترین مردانش در نظر میگیره.
  • پويا ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    چون مدالها رو آمريكاييها و صهيونيستهاي كثيف تقسيم ميكنند ، به اهتزار درآمدن پرچم ايران در المپيك لندن براي چند بار خيلي براشون گران تمام شد ، هنوز دارن ميسوزند ، اگر كمي در شمشير بازي و كشتي دقت كنيد متوجه باند بازي خواهيد شد، تف به ذات كثيف هر چي آنگلوساكسون و طرفداران داخلي سينه چاكشه...
  • پويا ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    سليمي بايد وزنه رو از همون بالاي سرش به نشانه اعتراض به سمت هيات زوري پرت ميكرد
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    باختی قبول کن .حقت مدال نبود
  • ساناز ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    اینها همه اش توجیه است . . . حقم را خوردند . . . داوران تبانی کردند . . . این بهانه ها کاملا کهنه شده است . در بعضی مقاطع شاهدبوده ایم چینی ها در وزنه برداری بیش از 3 مدال طلا هم آورده اند و این دلایل نمی تواند توجیه مناسبی برای فرار از شکست باشد.کار تان ضعیف بوده . ورزشکار سالاری یکی دیگر از معظلات ورزش قهرمانی این کشور شده . ورزشکاران خاص سهمیه المپیک را حق خود می دانند و مانع از رشد استعداد های دیگر می شوند . ورزش ایران مشکلات زیربنایی دارد . وزیر ورزش باید پاسخگو باشند .
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    جناب ساناز خانم چین یک ابرقدرت جهانی هست که آمریکا هم ازش میترسم. ما چیزی نیسیم حداکثر یه قدرت منطقه ای
  • پری ترشیده ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    منطقی باش خواهر
  • دانیال ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    دهنتو ببند .وقتی چیزی از ورزش حالیت نیست .هرکس تو هر رشته ایی کم کاری کرد .همه دنیا شاهد بودن که بهداد سلیمی با تمام وجودش با پای مصدومش از ایران و ایرانی اونجا دفاع کردو جنگید
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    تامرتکب قتل هم بشه برو بابا .
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    ساناز خانوم این مانتو یا روژلب نیس که باین راحتی نظر بدی...
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    ما خود قدرت جهانی هستیم ایرانی یعنی غیرت اگه بی غیرتی ملیتت رو عوض کن
  • چشم دریده ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    هر که را کشتی نیست فنش بسیار اقایون تو یک ضرب رکورد المپیکو شکست بعد میگید باخته حقش بود جمع کنید کاسه کوزتونو
  • sanaz ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    خطاب به آقای دانیال و سایر آقایان : 1- چشم من دهنمو می بندم تا شما دهنتان را بدون رعایت حرمت و ادب بازتر کنید 2- من طرفدار ورزش هستم و به دقت رویداد های ورزشی را از سالهای قبل دنبال کرده و می کنم و در هر زمینه ورزشی به اندازه خودم معلومات دارم 3- المپیک یک میدان ورزشی هست و نه محل مبارزه . مدافعان حرم و سایر رزمندگان عزیزمان در حال دفاع از حیثیت ایران و ایرانیان هستند 4- اگر پای ایشان مصدوم بود بهتر بود جای خود را به ورزشکاری با پای سالم می داد تا این وضعیت پیش نیاید .
  • شهاب ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    چرا توهین میکنید؟ایشون حرف منطقی میزنه.میگه ورزشکارسالاری معضل جدید کشور ماست.بهداد هم داره گنده گویی میکنه دیگه. اصلا اگر بهداد دویست و پنجاه هم میزد باز هم مدال نقره میگرفت پس چرا میگه نمیخاستن ما سه طلائه بشیم؟! بابا طرف رکورد مجموع رو شکسته.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    اگه ناداوری بود واسه چی برای بار سوم رفتی رو سکو؟ باختن گریه نداره بپذیر
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    فقط دهنتو ببند وطن فروش .
  • ناشناس ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    شاید بقیه حسابی گند بالا اوردند توی المپیک ولی حق سلیمی خورده شد این کاملا واضحه . بچه اصلا تو رو چه به این حرفا ؟ برو دفتر مدادتو بخر واسه مدرسه . رئیس فدراسیون جهانی میگه حق با ماست اونوقت یه مشت بچه میان کامنت اینطوری میذارن .
  • ناشناس ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    ببینم با همین غیرتت میخوای حقتو بگیری ؟ اینهمه غیرت غیرت کردی آخرش چی شد ؟ میذارید به راحتی حقتونو بخورن آخرشم هیچ کاری ازتون بر نمیاد . اگر واقعا مالی بودیم اصلا نباید جرات میکردن لابی کنن .
  • ناشناس ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    ناشناس خیلی بی انصافی، سلیمی رکورد یکضرب جهان را شکست ، رکود دوضرب خودش هم 255 بود ، و همه هم دیدند که در دوضرب حداقل در بار اول به گفته کارشناسان هیچ مشکلی وجود نداشت ، نکنه می خوای با حرف حق مخالفت کنی که مثلاً متفاوت باشی؟!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    آقا شهاب همه دیدند چطوری حق سلیمی را خوردند، حرکت اول دوضرب سلیمی به گفته کارشناسان (آقای توکلی و...)هیچ مشکلی نداشت ، سلیمی رکورد یک ضرب جهان را هم جابجا کرد ، پس آماده بود، در ضمن جناب شهاب ، رکورد خود سلیمی در تمرینات 255 بود، تو از کجا می دونی اگر بار اول حقش را نمی خوردند ، در دوضرب هم رکورد شکنی نمی کرد؟ حداقل تحلیل منطقی وفنی ارائه کن، خوبه خودتم میگی ممکن بود نقره را بگیره، در حالی که سلیمی هیچ مدالی نگرفته، واقعاً حق خوریش تابلو بود.
  • ناشناس ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    چه ربطی داشت ناشناس؟!!!!! هر وزنه بردار سه بار می تونه وزنه بزنه، چرا سلیمی نباید از حقش استفاده میکرد؟ دوبار که فقط یک بارش به گفته کارشناسان با دلیل فنی خطا بود(بار دوم خطا بود) براش خطا زدند، بار سوم وزنه زد که حداقل نقره یا برنز را بگیره، هر کسی دیگر هم جای سلیمی بود چنین کاری می کرد.
  • یک گیلانی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    اونی که گفته چینی ها سه طلایی هم میشند کسی به اونها کاری نداره! بله نام ایران کجا و نام چین کجا؟! سلیمی اگر چینی بود بدتر از این هم وزنه می زد قبول می کردند اما از ایران می ترسند و از مدالهاش! بهرحال بهداد برای ما قهرمان المپیک هست
  • ناشناس ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    ساناز خانم اگر مسابقه را دیده بودی ، چنین نظری نمی دادی، وقتی قهرمان المپیک حسین توکلی میگه کار سلیمی درست بود وحقشو خوردند، تو که از وزنه برداری سررشته نداری چی می گی؟!!!! مگه سلیمی رکورد یک ضرب جهان را جابجا نکرد؟ پس با بهانه مصدومیت نمی تونی حرف غیرمنطقیتو به کرسی بنشونی، وقتی از وزنه برداری چیزی حالیت نیست ، کسی مجبورت نکرده نظر مضحک و غیرمنطقی ارائه بدی.
  • ی ایرانی اصیل ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    گرجی از قبل خیالش از مدال طلا راحت بود حق مارو خوردن. طلای کثیف رو چ راحت بدست اورد
  • ناشناس ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    ناشناس 15:07 اگر قوی ترین کشور جهان هم باشیم، بازهم احتیاج هست که در عرصه ورزش لابی گری کنیم، چون اگر موفق به لابی گری نشویم ، حتی در صورت قدرتمند بودن در زمینه های دیگر، باز هم ممکنه چنین اتفاقی بیافته، اگر یک ایرانی صاحب نفوذ در هیات ژوری بود ، قطعاً چنین اتفاقی نمی افتاد، مثلاً جلود اهل عراق بود ودر هیئت ژوری بود، آیا عراق در دنیا کشور قدرتمندی به حساب می آید؟!!!!! پس مسائل را با هم قاطی نکن ، که چون در زمینه لابی گری ضعیف عمل می کنیم و یا صاحب کرسی در برخی فدراسیون های آسیایی یا جهانی نیستیم و بعضی وقتها حقمان ضایع می شود، چنین نتیجه بگیری که کلاً ما کشور ضعیفی هستیم!!!!!خیر در صورت چنین نتجه گیری ، شما قطعاً یک فرد سطحی نگر خواهی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس