کد خبر 618972
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

مدیران فوتبال آلمان قصد دارند از دو بازیکن پیشین تیم ملی این کشور که به تازگی به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داده‌‌اند، قدردانی کنند.

به گزارش مشرق، پس از باستین شواین‌اشتایگر، دیروز (دو‌شنبه) لوکاس پودولسکی نیز به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داد. به‌همین دلیل اتحادیه فوتبال آلمان در نظر دارد که برای این دو بازیکن بازی‌های خداحافظی با تیم ملی کشورشان برگزار کند.

اتحادیه فوتبال آلمان برای شواین‌اشتایگر که در 12 سال حضورش در تیم ملی آلمان 120 بازی ملی انجام داد یک بازی دوستانه برابر فنلاند ترتیب داده است که این بازی قرار است در تاریخ 31 آگوست (دهم شهریور) برگزار شود.

این اتحادیه همچنین در نظر دارد برای لوکاس پودولسکی که با 129 بازی ملی به‌عنوان سومین بازیکن دارای بیشترین بازی ملی در جمع ژرمن‌ها شناخته می‌شود نیز یک بازی خداحافظی برگزار کند که البته به‌دلیل مصدومیت مهاجم پیشین آرسنال، تاریخ این بازی هنوز قطعی نشده است.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان درباره دو بازیکنی که آخرین بار در رقابت‌های یورو 2016 آنها را تمرین داد، گفت: باستین و لوکاس میراث‌های بزرگی را در تیم ملی آلمان و در کل برای فوتبال آلمان بر جای گذاشته‌اند. من می‌دانم که برای هر دوی آنها انجام یک بازی دیگر برای تیم ملی آلمان ارزش فراوانی دارد. این بازی‌ها نشان می‌دهند که چقدر تیم برای آنها ارزش قائل است و چقدر این بازیکنان برای تیم احترام قائل هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس